|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ahh zo te zien ben ik dan aan het werk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wat een kut line-up. |
|
Gelijk met graspop? yes dan ga k op beide festivals zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Laat Flotsam en Exodus ook maar naar Graspop komen! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Exodus, enige die ik ken (ja europe ) Ik ga passen, zien wat graspop gaat worden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Europe gecancelled, Jon Olivia's gaat dik heerschen (voor degene die het niet weten, helft van het optreden oude Savatage shit ) festival is verder ook erg gezellig, wordt mn derde jaar [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 17-01-2006 18:22] |
|
Foreigner... Da's toch de magere evenknie van Meat Loaf? |
|
hmmm ziet er cool uit idd. |
|
Triple axe attack |
|
toevoeging aan de line up: Whitesnake headlined een van de twee dagen en Helloween en Vengeance zijn ook bevestigd [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 27-01-2006 14:52] |
|
Ik verkoop mijn kaartje voor 100 euro.....er zijn een hoop onvoorziene omstandigheden waardoor ik gvd niet kan gaan....kost normaal 159 euro icl. busreis, camping en festivalentree. Mail even als je interesse hebt, sweet_dream65@hotmail.com You suck and that's sad |
|
Linu-up is compleet: de volgende bands zullen het laaste weekend van Juni ballingen onveilig maken Whitesnake In Flames Foreigner Stratovarius Helloween Y&T Quit Riot Rik Emmet playing a night of TRIUMPH music Jon Oliva's Pain Unleashed Death Angel Exodus Armored Saint Flotsam and Jetsam Vengeance inc. very special guest appearance L.A. Guns Leatherwolf Raven Victory Count Raven Powerwolf Hellfeuled Belooft fijn feestje te worden, zeker daar!! [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 03-04-2006 15:39] |
|
|
|
quote:mn 4e jaar dit jaar ben k met Jon Oliva mee als lichttech, kom je komende maand ook naar een van de data? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nog iemand een kaartje nodig??? (kblijf het proberen) You suck and that's sad |
|
Heeft er iemand mischien een autoplekje over voor een kurkje? De mensenwaar ik mee zou gaan, gaan niet en gezien het feit dat ik zelf geen rijbewijs e.d. heb wordt het voor mij anders erg lastig om deze heerschende line-up te bezichtigen [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 05-04-2006 12:35] |
|
quote: valt binen de mogelijkheden, moet ik dus ff zien.... waar spelen ze allemaal (ben lui) |
|
quote: Zoek dan verdomme ook een vriendin uit MET auto EN rijbewijs! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Vriendin heeft rijbewijs, alleen geen eigen auto maar ze gaat waarschijnlijk ook niet mee niet helemaal haar ding [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 06-04-2006 12:25] |
|
Gaat dr iemand nog die kant op eigenlijk?? |
|
quote:jammer dat het gelijk met graspop valt... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
'T klinkt leuk maar ik heb m'n Graspop kaartje al klaarliggen... Bla |
|
Zeker aanwezig |
|
eergister de buskaart binnengekregen.....zal Kurkje gaan of niet?? You suck and that's sad |
|
quote: je hebt mail, ende ja, ik gaat edit: mogelijk met Flaming Fury als de beste man geld ende tijd heeft [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 22-05-2006 18:43] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |