IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Trivium Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 25-11-2005 23:41 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nog geen trivium topic? Ik heb vandaag hun nieuwste cd 'Ascendancy' eens een luisterbeurt gegeven en ik moet zeggen dat dit toch wel een lekker potje metal(core?) is. Zelf vind ik het wat weg hebben van een mengeling van thrash en metalcore, maar ook met een typsich roadrunner geluid. Jammer genoeg zijn niet alle nummers op de cd even sterk vind ik dan. De opener 'Rain' en het titelnummer zijn toch wel favouriet bij mij. Nog meer liefhebbers? Ik denk dat je wel een beetje open minded moet zijn voor deze band aangezien veel mensen meteen de sticker nu-metal hierop zullen plakken. Maar als je beter luisterd zul je horen dat dit niet zomaar een Roadrunner bandje is. Ook mensen die bekend zijn met ander werk behalve Ascendancy? Hoe is dat in vergelijking met het nieuwste werk?

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 26-11-2005 0:09 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ik heb 2 nummertjes gehoord maar vind het niet super boeiend.
De muziek klinkt goed, maar vind de zang niet zo heel erg mooi

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2005 0:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Is dit niet de zogenaamde "nieuwe Metallica"?

signature

valfar
Usericon van valfar
Posted 26-11-2005 0:24 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Dat lijkt me sterk, muzikaal gezien lijkt het niet op Metallica. Ik meen me wel te herinneren dat de band ooit eens heeft gezegd dat ze net zo bekend willen worden als Metallica.

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 26-11-2005 2:00 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Aardige band, maar de hype die Roadrunner probeert te creƫren vind ik wat overdreven, zo bijzonder is Trivium nou ook weer niet...

no text supplied

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2005 12:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

echt een ongelooflijke kutband maar ja smaken verschillen nu eenmaal.

valfar
Usericon van valfar
Posted 26-11-2005 13:01 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nou het zou eigenlijk wel goed zijn voor de band als die Matt Heafy ofzo zijn stem kwijt zou raken en ze een echte thrash zanger aan zouden slepen. Dat zou de band echt goed doen want de zang verpest het inderdaad een beetje. Maar luister eens naar het gitaarwerk, erg gave riffs!

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-11-2005 14:36 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik vind de cleane zang van Matt goed maar dat geschreeuw klinkt zo vreselijk irritant.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 26-11-2005 16:06 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:24 schreef valfar het volgende:
Dat lijkt me sterk, muzikaal gezien lijkt het niet op Metallica. Ik meen me wel te herinneren dat de band ooit eens heeft gezegd dat ze net zo bekend willen worden als Metallica.

Precies, beetje onzin.
Band live gezien, klinkt gaaf, maar beetje gay uitstraling e.d.

Ipv dat heafy gewoon ff lekker met Capharnaum doorgaat ofzo

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2005 16:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Deze groep mag voor mij part de komende 25 jaar onafgebroken in Zimbabwe gaan optreden

signature

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 26-11-2005 16:30 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 16:09 schreef Hypnos het volgende:
Deze groep mag voor mij part de komende 25 jaar onafgebroken in Zimbabwe gaan optreden

Dat is slecht voor de Zimbabwaneze Metalscene

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2005 19:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

heb deze band op de afgelopen dynamo gezien, enige wat ik me er van kan herinneren is dat irritante zangertje...de muziek boeide dus niet echt.

Fuck the world and fuck you

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-11-2005 19:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Die Matt Heafy was een van de teamcaptains bij Roadrunner United (die cd ter ere van het 25 jaar bestaan van Roadrunner inderdaad), maar de belachelijke manier waarop hij in het stuk in de Aardschok helemaal de hemel in wordt geprezen, terwijl het ook nog maar een ongelooflijk jong broekie is, zette me er nu niet gelijk aan toe om zijn eigen band Trivium eens te gaan checken. Sterker nog, ik had al zo'n gevoel dat dit weer een gevalletje (over)hypen was.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 26-11-2005 19:12 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 14:36 schreef Disciple het volgende:
Ik vind de cleane zang van Matt goed maar dat geschreeuw klinkt zo vreselijk irritant.

ja precies wat ik vind

dying in your arms klinkt ook veel beter dan de rest, omdat dat nummer de cleanzang heeft

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2005 19:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hahaha, dat interview in de aardschok heb ik ook gelezen, hoe bedoel je ik heb geen interesse in je vragen, hahahaha...en ach, heel dat roadrunner united vind ik maar een magere bedoening...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2005 19:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

sowieso dat stuk in de aardschok over roadrunner was een groot brok slijm

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-11-2005 19:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 19:13 schreef mental het volgende:
hahaha, dat interview in de aardschok heb ik ook gelezen, hoe bedoel je ik heb geen interesse in je vragen, hahahaha...en ach, heel dat roadrunner united vind ik maar een magere bedoening...

Hij gedraagt zich in ieder geval al als een ster...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2005 19:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 19:11 schreef altx het volgende:
Die Matt Heafy was een van de teamcaptains bij Roadrunner United (die cd ter ere van het 25 jaar bestaan van Roadrunner inderdaad), maar de belachelijke manier waarop hij in het stuk in de Aardschok helemaal de hemel in wordt geprezen, terwijl het ook nog maar een ongelooflijk jong broekie is, zette me er nu niet gelijk aan toe om zijn eigen band Trivium eens te gaan checken. Sterker nog, ik had al zo'n gevoel dat dit weer een gevalletje (over)hypen was.
Trivium wordt licht overhyped idd, op zich erg sterke band met sterke frontman, maar it ain't all that ...

Animus
Usericon van Animus
Posted 26-11-2005 19:39 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 16:06 schreef Jansuh het volgende:
Precies, beetje onzin.
Band live gezien, klinkt gaaf, maar beetje gay uitstraling e.d.

Ipv dat heafy gewoon ff lekker met Capharnaum doorgaat ofzo

Precies

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 26-11-2005 20:54 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 19:39 schreef Animus het volgende:
Precies

metal_scum
Usericon van metal_scum
Posted 24-02-2006 19:27 by metal_scum Wijzig reactieProfiel van metal_scumQuote dit bericht

TRIVIUM rules, gewoon een lekkere power gemixt met thrash, met heerlijke gegrunts........TRIVIUM is helemaal geen Metalcore, metalcore kent geen solo's.

Nou ja, smaken verschillen eenmaal, ik vind ze persoonlijk een van de betere bands tegenwoordig.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 25-02-2006 10:33 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

in begin kon ik die Matt Heafy niet uitstaan... dus heb het een beetje links laten liggen... totdat ik aangenaam verrast was toen het in canix een paar keer voorbij kwam. toch eens beter gaan luisteren op die miljoenen samplers.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-03-2006 23:55 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 26 november 2005 0:10 schreef Hypnos het volgende:
Is dit niet de zogenaamde "nieuwe Metallica"?
hehe, vandaar het voorprogramma

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 15-07-2006 18:43 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 19:27 schreef metal_scum het volgende:
TRIVIUM is helemaal geen Metalcore, metalcore kent geen solo's.

Ugheugheughe.

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 15-07-2006 18:47 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Trivium had zwaar kut geluid in het Gelredome...echt niet meer normaal je kon hem amper horen praten

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-07-2006 18:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2006 18:47 schreef metallica92 het volgende:
Trivium had zwaar kut geluid in het Gelredome...echt niet meer normaal je kon hem amper horen praten

Het klonk helemaal nergens na. Ze hadden Trivium als laatste van die 3 voorprogramma's laten spelen. Volgens de Aardschok was dat ook een betere oplossing geweest, omdat dat de meest getallanteerde van die 3 was. Dan hadden ze waarschijnlijk beter geluid gehad.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com