|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb 2 nummertjes gehoord maar vind het niet super boeiend. De muziek klinkt goed, maar vind de zang niet zo heel erg mooi |
|
Is dit niet de zogenaamde "nieuwe Metallica"? signature |
|
Dat lijkt me sterk, muzikaal gezien lijkt het niet op Metallica. Ik meen me wel te herinneren dat de band ooit eens heeft gezegd dat ze net zo bekend willen worden als Metallica. |
|
Aardige band, maar de hype die Roadrunner probeert te creƫren vind ik wat overdreven, zo bijzonder is Trivium nou ook weer niet... no text supplied |
|
echt een ongelooflijke kutband maar ja smaken verschillen nu eenmaal. |
|
Nou het zou eigenlijk wel goed zijn voor de band als die Matt Heafy ofzo zijn stem kwijt zou raken en ze een echte thrash zanger aan zouden slepen. Dat zou de band echt goed doen want de zang verpest het inderdaad een beetje. Maar luister eens naar het gitaarwerk, erg gave riffs! |
|
Ik vind de cleane zang van Matt goed maar dat geschreeuw klinkt zo vreselijk irritant. |
|
quote: Precies, beetje onzin. Band live gezien, klinkt gaaf, maar beetje gay uitstraling e.d. Ipv dat heafy gewoon ff lekker met Capharnaum doorgaat ofzo |
|
Deze groep mag voor mij part de komende 25 jaar onafgebroken in Zimbabwe gaan optreden signature |
|
quote: Dat is slecht voor de Zimbabwaneze Metalscene |
|
heb deze band op de afgelopen dynamo gezien, enige wat ik me er van kan herinneren is dat irritante zangertje...de muziek boeide dus niet echt. Fuck the world and fuck you |
|
Die Matt Heafy was een van de teamcaptains bij Roadrunner United (die cd ter ere van het 25 jaar bestaan van Roadrunner inderdaad), maar de belachelijke manier waarop hij in het stuk in de Aardschok helemaal de hemel in wordt geprezen, terwijl het ook nog maar een ongelooflijk jong broekie is, zette me er nu niet gelijk aan toe om zijn eigen band Trivium eens te gaan checken. Sterker nog, ik had al zo'n gevoel dat dit weer een gevalletje (over)hypen was. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ja precies wat ik vind dying in your arms klinkt ook veel beter dan de rest, omdat dat nummer de cleanzang heeft |
|
hahaha, dat interview in de aardschok heb ik ook gelezen, hoe bedoel je ik heb geen interesse in je vragen, hahahaha...en ach, heel dat roadrunner united vind ik maar een magere bedoening... Fuck the world and fuck you |
|
sowieso dat stuk in de aardschok over roadrunner was een groot brok slijm Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij gedraagt zich in ieder geval al als een ster... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Trivium wordt licht overhyped idd, op zich erg sterke band met sterke frontman, maar it ain't all that ... |
|
quote: Precies |
|
quote: |
|
TRIVIUM rules, gewoon een lekkere power gemixt met thrash, met heerlijke gegrunts........TRIVIUM is helemaal geen Metalcore, metalcore kent geen solo's. Nou ja, smaken verschillen eenmaal, ik vind ze persoonlijk een van de betere bands tegenwoordig. |
|
in begin kon ik die Matt Heafy niet uitstaan... dus heb het een beetje links laten liggen... totdat ik aangenaam verrast was toen het in canix een paar keer voorbij kwam. toch eens beter gaan luisteren op die miljoenen samplers. |
|
quote:hehe, vandaar het voorprogramma |
|
quote: Ugheugheughe. |
|
Trivium had zwaar kut geluid in het Gelredome...echt niet meer normaal je kon hem amper horen praten |
|
quote: Het klonk helemaal nergens na. Ze hadden Trivium als laatste van die 3 voorprogramma's laten spelen. Volgens de Aardschok was dat ook een betere oplossing geweest, omdat dat de meest getallanteerde van die 3 was. Dan hadden ze waarschijnlijk beter geluid gehad. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |