IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Eenmalige machtiging niet eenmalig!
Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 26-11-2005 23:20 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Misschien wist de hele wereld dit al en ben ik de laatste die er achter komt maar als dit niet zo is wil ik er toch voor waarschuwen!
Heb een bedrijf (zal de naam niet noemen) een eenmalige machtiging gegeven. Omdat zij het werk niet goed hadden uitgevoerd, niet alle gereedschap bij zich, moesten ze hiervoor terug komen. De tweede keer hebben ze het werk af gemaakt maar enige tijd later zag ik op de bankafschrift dat ook voor de tweede keer het zelfde bedrag was afgeschreven (89euro!) Met een eenmalige machtiging was dus twee keer geld afgeschreven. Heb bij de bank een verzoek tot terugstorting ingeleverd maar dat wouden ze niet doen. Een eenmalige machtiging moet binnen 5 dagen geanuleerd worden. Ze vonden het heel normaal dat een eenmalige machtiging vaker was gebruikt, dit gebeurd dus wel vaker!
Wees hier dus voor gewaarschuwd, heb nu een hoop werk en ellende om het nog terug te vorderen, als dat al lukt

Spel vouten zijn cool!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2005 23:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euhm .. bij iets wat gerepareerd gaat worden ga je toch niet via machtiging betalen???

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Posted 26-11-2005 23:42 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 23:23 schreef Jenje het volgende:
Euhm .. bij iets wat gerepareerd gaat worden ga je toch niet via machtiging betalen???

1. Staat niet dat er iets gerepareerd moest worden.

2. Hou de reden bewust vaag omdat ik nog met dit bedrijf te maken krijg, zeker als ze niet terug betalen.

3. Als je niet snapt waarom dit topic is geopend reageer dan niet!

Spel vouten zijn cool!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2005 23:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

4. 'Deze topic', slet.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 26-11-2005 23:46 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 23:45 schreef Misanthrope het volgende:
4. 'Deze topic', slet.

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-11-2005 23:48 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Deze topic klinkt als Ali van de shoarmazaak, dus gewoon dit topic. Ook al heb je gelijk.

Bazzio Attacks!!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2005 0:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 23:42 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
1. Staat niet dat er iets gerepareerd moest worden.

2. Hou de reden bewust vaag omdat ik nog met dit bedrijf te maken krijg, zeker als ze niet terug betalen.

3. Als je niet snapt waarom dit topic is geopend reageer dan niet!

1+2. uit je verhaal begrijp dat er iets geinstalleerd of gerepeareerd dient te worden ... leg anders het verhaal beter uit of ga ergens anders zielig doen

3. Sterf en krijg AIDS

Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 27-11-2005 0:28 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht

Je hebt 7 dagen voor annulering niet vijf.... succes flappie

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-11-2005 1:51 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Tjeetje zeg. En nu 21 dagen kan je 't nog laten terugboeken.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2005 3:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

leef gerust nog wat verder... volwmacht forever!!

ode aan Goddess of Desire

signature

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-11-2005 12:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-11-2005 13:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Juischt. Storneren die hap met telebankieren.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-11-2005 13:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 23:20 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Misschien wist de hele wereld dit al en ben ik de laatste die er achter komt maar als dit niet zo is wil ik er toch voor waarschuwen!
Heb een bedrijf (zal de naam niet noemen) een eenmalige machtiging gegeven. Omdat zij het werk niet goed hadden uitgevoerd, niet alle gereedschap bij zich, moesten ze hiervoor terug komen. De tweede keer hebben ze het werk af gemaakt maar enige tijd later zag ik op de bankafschrift dat ook voor de tweede keer het zelfde bedrag was afgeschreven (89euro!) Met een eenmalige machtiging was dus twee keer geld afgeschreven. Heb bij de bank een verzoek tot terugstorting ingeleverd maar dat wouden ze niet doen. Een eenmalige machtiging moet binnen 5 dagen geanuleerd worden. Ze vonden het heel normaal dat een eenmalige machtiging vaker was gebruikt, dit gebeurd dus wel vaker!
Wees hier dus voor gewaarschuwd, heb nu een hoop werk en ellende om het nog terug te vorderen, als dat al lukt

Heb je al bij het bedrijf zelf gereclameerd? Doorgaans zijn de meeste bedrijven wel zo netjes om hun fouten te herstellen en zo niet, gewoon dreigen dat je nooit meer diensten bij hun zal afnemen en hun ook niet aan anderen zal aanraden. 89 euro om 1 of meer klanten kwijt te raken vinden de meeste bedrijven het ook niet waard...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Posted 27-11-2005 15:41 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Heb vrijdag e-mail gestuurd, kan dus nog wel een antwoord op komen, hoop dat ik voor die tijd niet aan aids ben overleden!
Dit was meer bedoeld als waarschuwing voor anderen.

Spel vouten zijn cool!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-11-2005 15:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Pak ze!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2005 15:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Denk dat de meeste mensen wel wat voorzichtiger omspringen met machtigingen ....

Ik doe dat alleen bij vaste lasten en bedrijven waar ik al meerdere malen mee heb gewerkt en die me goed bevallen zijn

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Posted 27-11-2005 17:41 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Dat doe ik in het vervolg ook wel, van je fouten moet je leren! Als anderen van mijn fouten kunnen leren is dat mooi meegenomen.
Als ik de enige ben die zo dom is, tja dat is dan zo.......
Hoopte met dit topic anderen voor deze fout te behoeden!

Spel vouten zijn cool!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-11-2005 22:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2005 15:41 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Heb vrijdag e-mail gestuurd, kan dus nog wel een antwoord op komen, hoop dat ik voor die tijd niet aan aids ben overleden!
Dit was meer bedoeld als waarschuwing voor anderen.

Je hebt dat bedrijf nergens voor nodig....je moet gewoon storneren en je bent klaar.

Wat een gezeik om niks.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 27-11-2005 23:04 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

ik heb zelden machtigingen. met een machtiging kun je niet te laat betalen....

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-11-2005 23:28 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

gelukkig is er nu dit topic.

Ik had eigenlijk net zo goed naar de muur kunnen kijken. Dan heb ik het zelfde effect. Maar dan thuis.

Suck my piss

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-11-2005 23:31 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

ja het is wat, kill yourself! noooooooooow!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com