Hey da's grappig, jullie hebben het over mijn vroegere band. Ik was de zanger van het spul. Toch mooi dat de naam zo nu en dan nog eens opduikt, zelfs na jaren van afwezigheid. Excision is ter ziele gegaan. Zo'n 10 jaar geleden ongeveer?!?
Eigenlijk doofde het kaarsje langzaam uit na toch wel was successen in de deathmetal underground scene van de jaren 90. Those were the days!
Doordat er na Dreamality geen echte overeenstemming bereikt werd over de muzikale koers. Jazz, gothic en industrieel kwam voorbij ging de fut er meer en meer uit. Nadat Cor (de bassist) en ondergetekende (Paul, de zanger) gelijktijdig besloten de band te verlaten was het zo'n beetje wel over met het gezelschap. Een ieder ging z'n eigen weg maar iedereen is en blijft nog steeds muzikant. Gerben (gitaar) heeft 'n studio in Tilburg en z'n band One Inch Man. Rob drummer drumt volgens mij o.a. bij Megaseth. Marc (oude bassist) doet vanalles in de film-muziek en grafische vormgeving. Cor (bassist) speelt in The Dieselducks. Wat Marcel doet is voor mij 'n vraagteken??? En ik zei de gek, was aktief bij De Man met de Snor (electo-wave) maar zing nu in een (stoner)rock/metal achtig bandje wat op dit moment enkel nog in de oefenruimte opereert. Verder ben ik zeer aktief in de (concert- en podium) fotografie. Kijk maar:
www.achromemoments.nl
Cheers!
Paul
www.achromemoments.nl