|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool Tot straks dan, lekker biertie doen |
|
quote:Hell yeah!!! snaackz0r for teh blast |
|
Yay. Word hem niet aangezien iemand op het laatste moment geen zin meer heeft. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Word hem voor mij ook niet, ben zo slap als een vaatdoek. |
|
quote: Grootste bron van bacterien! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Euhm ja... Ik had ook nooit aan dat afwassen moeten beginnen! |
|
Aggro speelt niet!! vanaaf!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote:Jammer man! Don't blush when I rip you open |
|
Ja donders jammer dat Aggro niet door ging damnit Libramentum was wel donders strak en goed enzo maar het deed me weinig cq heb zoiets al veel te vaak gehoord. De progressieve metal was niet echt progressieve metal. 'k Vond Mindscan wel cool iig. Lekkere brekmuziek. Maar helaas maar ff kunnen zien ivm trein halen. Verder gezellig daar en cheap bier [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-12-2005 11:13] |
|
Geinig avondje van sinterklaas. (ondanx alle tegenvallers) Jammer dat Aggro niet speelde (ivm zieke bassist), was wel benieuwd. Zelf hebben we matig gespeeld, automatische piloot zeg maar. (klein podium, met 6 man en een loei groot drumstel is proppen en de monitoring eh... ) mwoh, er was bier. dat scheelt. Mindscan, paar nummers nog meegekregen. Vonnut wel ok. Je kunt merken dat de mannen (en vooral dames! hello!) nog niet lang met elkaar spelen. Rammelig en niet samenhangend. Desalnieteplus, leuke set. erg coole gasten, nog bedankt voor de peuk cheers. [Dit bericht is gewijzigd door libramentum op 03-12-2005 12:30] |
|
Mindscan rammelig / onsamenhangend ? ach Snaack zal wel teveel gezopen hebben enzo...dan gaat het strakke er al snel af natuurlijk..... Fuck the world and fuck you |
|
Gelukkig was er altijd de geheime zender nog. |
|
Was een leuk feestje gister Libramentum was angstaanjagend, wat een technisch geweld zeg Alleen is "prog" aan mij niet echt besteed, zeker live niet. Desondanks fucking goede band, en coole gasten Donders jammer dat Aggro niet speelde, btw. Dat moeten we snel maar goed maken. En, waarom hebben wij hier niet van die heerlijke radiozenders? |
|
quote: Ach, als we het zelf maar naar ons zin hebben toch, hahahaha *1000 |
|
|
|
|
|
quote: Cheers dude! psies, was |
|
Fucking lijpe piraten muziek!! Lekker feestje was dat gister zeg.. Jammer dat Aggro niet speelde!! Volgende keer beter, we spelen onze bassist dan aan zijn haar mee als hij nog ooit weer afmeld! [Dit bericht is gewijzigd door Aggrozanger op 03-12-2005 14:41] Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Twas leuk gisteravond! ( vooral de muziek backstage!!!! ) en..echt jammer dat Aggro niet speelde, ben erg benieuwd naar jullie! Volgende keer beter! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 03-12-2005 19:15] Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |