![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
mjaaa ikke ga ook ![]() samen met jou zelfs!! wow!! ![]() Is dat kaartje van Drachten nou al doorverkocht?? ikke ga dus naar Eindhoven as alles goed goat... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
*Snapt er ff niks van* Mortician speelt dus wél in Drachten? Zo ja: waar? Met wie? Hoe duur is het? hoelaat begint het? etc... 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
ik ga ook in eindhoven. lekker dichtbij ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
ik ga dr ook heen. Maar dan in den Vera te groningen. ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Huh, mag je nu wel op Zondag? ![]() ![]() |
|
kan vrij krijgen maar da hak al verteld gistere, toch? Je moeder. ![]() |
|
Yep, en ik ga ook vrij nemen, ATV verschuiven en anders ontslag nemen of bezopen of mijn werk komen. Mortician ![]() ![]() |
|
dat is ook een oplossing ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: 'K zie je daar wel ![]() Beetje ranzige death op z'n tijd is ook nooit weg... ![]() ![]() |
|
Wanneer zijn ze in Vera? (Jaja, staat vast wel ergens op het internet maar ik heb het druk, heb hoofdpijn en geen zin om te zoeken...) Ikke wil ook! ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
quote: Uhm, ik geloof zo uit m'n blote hoofd 2 of 3 februarie. Jij woont in Groningen ofzo? Net gekeken, zondag 3 februarie. Prijs en voorprogramma e.d. zijn nog niet bekend. [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 04-01-2002 19:21] ![]() |
|
dusssss wie gaan er allemaal naar drachten vrijdag? - karnivoor - undertaker - mcdoom Je moeder. ![]() |
|
[quote]Op 6 januari 2002 21:33 schreef karnivoor het volgende: dusssss wie gaan er allemaal naar drachten vrijdag? - karnivoor - undertaker - mcdoom -misschien- skullfuck- Suck my piss ![]() |
|
denk dat ik zondag 3 feb. wel naar vera ga als ik dan weer een beetje ben uitgerust na Bolt thrower ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
Gaat er iemand vrijdag 11 januari nog naar het Podium in Hardenberg? HOEZO VERPLAATST???!!! [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 06-01-2002 21:48] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
VUILE GORE ******LIJERS!!!! En daar kan ik dus weer niet heen omdat het te ver weg is. KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT!!! Mijn dank gaat weer eens naar de heren/dames die hiervoor verantwoordelijk zijn. Dit is het zoveelste concert dat me door de neus geboord wordt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
nix van aan trekken, je gaat gewoon ![]() Je moeder. ![]() |
|
Fijn dank je wel. Hoe dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
desnoods met de fiets ![]() vanaf apeldoorn ist ook moeilijk hoor, we gaan zaterdag wel terug, nemen gewoion genoeg te vrete en drinke mee ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
Mortician word lachen ja, kben benieuwd hoe klein de zaal is!! ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
rijden er wel treinen of bussen in drachten???? 't is toch Friesland?? hmmmm misschien ga ik wel! Weet alleen niet of Valorian mee wil. Mortician heerscht! ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
met de trein tot aan hereveen ofzo en dan met de bus verder meindert tjoelker was toch ook in drachten overleden? -edit: ff stukkie weggelaten ivm ietsje te harde opmerking- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-01-2002 14:32] Je moeder. ![]() |
|
Aaaahh,....drachten, lekker dichtbij. Eindelijk dat er weer es iets in Friesland is...... ![]() ![]() sebinsagoil ![]() |
|
Gvd, ik baal wel hoor !! Geen geld dus gehad om gister of vandaag naar Mortician te gaan. Zo fucking dicht bij. Arch !! ![]() Mja, ik krijg misschien werk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |