|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's mooi ver weg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jammer, op die dagen ben ik net m'n haar aan 't wassen. Spijtig. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
NOU EN! Ghehehehehe |
|
quote: En entree voor A'dam is 13 euro. Den Bosch is 10 euro. Maar daar ga ik voorlopig niet nog een keer heen. Slechte herinneringen aan de zaal. Dus ik ben erbij in A'dam |
|
@Burzum: grijp je kans om je lievelingsband van dit jaar wacken nog een keer te zien! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
*extreem hoge stem* GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFF. |
|
HOOOOOOOOOOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
|
stelletje smaaklozen Sabaton speelt in het voorprogramma, mp3tjes klinken best goed! www.sabaton.net |
|
Can't wait!! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
|
|
quote: Haha, nou. Veel plezier met financieel uitgemolken worden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Aanwezig in Den Bosch! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Was gezellig! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hell! Ik ben stem nog aan het zoeken van gisteren... Sabaton was eigenlijk best heel erg gaaf, ik had niet verwacht dat het zo ontzettend vet zou zijn Dragonforce was wel tof... De nieuwe nummers waren meer een bult herrie dan muziek, maar de oude nummers... HELL YEAH! FREEZE |
|
quote: hihihihihi kusjes KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Komt het van die Merzbow/Dragonforce split? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Van Inhuman Rampage... *zucht* ik doe het weer... FREEZE |
|
quote: Daarom ga ik uiteindelijk toch maar niet |
|
Sabaton is live zeer gaaf, in tegenstelling tot Dragonforce. Tering wat zuigt die band (ben na 2 of 3 nummers maar naar huis gegaan...). Ik kreeg echt last van plaatsvervangende schaamte bij het aanzien van hun optreden, met al dat springen van d monitoren e.d.... Geen idee overigens waar de drummer van Sabaton last van had, maar die produceeerde tussen ieder nummer een fijne unit in de aangereikte prullenbak |
|
Dankzij de geweldige service van de NS zojuist thuis.. Maar toch een goeie avond! Die drummer van Sabaton was een bikkel, drummen & zingen tegelijk, ondertussen over je nek gaan maar toch gewoon strak blijven Dragonforce moet je niet te serieus nemen, maar muzikaal is het gewoon belachelijk goed en ze kunnen sfeer bouwen |
|
De foto's van het optreden van maandagavond in de Melkweg zijn te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
dat waren mooie foto's maar die waren niet van maandag in de melkweg zover ik weet, ik was er zelf bij maar het was geweldig, ook dat Sam weer ff op ze bek ging maar dat doet er niet toe na afloop hebben ze ook bevestigd dat ze op graspop komen optreden. Sabaton heeft ook gezegt dat hun terug komen in NL voor ook een eigen tour. Dus ik ben benieuwd, voor mensen die niet geweest zijn bij deze 2 optredens, jullie heb egt wat gemist Solo Guitar Of Distortion |"| Solo Guitar Of Noize Detection |"| Guitarist Of Side Kick Boots |
|
quote: Huh, niet van maandag in de Melkweg?? |
|
http://video.google.com/videoplay?docid=-5943562866894667315&q=dragonforce Zojuist aangetroffen, een filmpje van de keyboardsolo in de Melkweg |
|
quote: Ik luister liever naar Mario |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |