|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nja dat virgin teken, is dat nie Madonna dah? In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Drie van de vier staan er al in. |
|
quote:Phish is die zanger van Marillion, die toen een solo project is begonnen. Smashing Pumpkins: Gast die met een hamer op die pompoenen slaat. The Pixies: Die homofeetjes daar linksboven. heavy metal is the law |
|
quote: Nee, Phish is een band. Fish is de ex-zanger van Marillion, bovendien staat de helft van wat je noemt er al bij. |
|
quote: Oh. Heb je al twee keer vertelt. heavy metal is the law |
|
waarom leg je het dan uit? |
|
Omdat jij het vroeg, dumbass quote: [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 30-11-2005 15:15] heavy metal is the law |
|
Doe eens lief tegen elkaar, godverdomme Bruce Banner |
|
Alleen jammer dat je de mist in ging met Phish en Fish. |
|
quote: Nee, we zijn hier geen elfjes godverdomme. |
|
quote: Sorry Ben ook niet zo thuis in dat genre! Iemand enig idee wat die mensen voor dat raam zijn? heavy metal is the law |
|
1.guns ānā roses 2.Led Zeppelin 3.smashing pumpikns 4.rolling stones 5.white snake 6.gorillaz 7.scissor sisters 8.radio head 9.matchbox 20 10.the postal service 11.queen 12. T-spoon 13. The Eagles 14. Black Flag 15. The Pixies 16. White Zombie 17. The B-52's 18. Eels 19. Blind Melon 20. U2 21. Blues brothers 23. Ramones 24. Dinosouar jr 25. Pet shop boys 26. Crowded house 27. Iron Maiden 28. Dead kennedy's 29. Cypress Hill 30. Hole 31. Red hot chilli peppers 32. 50 cent 33. Sex Pistols 34. Garbage 35. Cornershop 36. Seal (op de poster, links) 37. The Suits 38. Alice in Chains 39. The Police 40. Manic Strees Preachers 41. Prince 42. The Black Crowes 43. Ratt 44. Nine Inch Nails 45. Eminem? 46. The Cars 47. Deep Purple 48. The Doors 49. Blur (wazige pipo rechts) 50. Yellowman 51. Beach Boys 52. Green Day 53. Jewel (rechtsonder, half achter stapel kistjes) 54. Kiss 55. Blondie (op Balkon) 56. Fish 57. Roots 58. Plant 59. Lemonheads 60. Korn 61. White Stripes Ik blijf maar kijken naar die tekening... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
@ high voltage: crowded house en ik vroeg wat phlish was ja, de rest hoefde je niet uit te leggen hoor. En phlish is dus fish dus dat hoefde dan ook niet [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 30-11-2005 15:19] |
|
quote: Crowded House Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hoe zit het met die cowboys, zijn daar al dingen bij verzonnen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Village People? Bruce Banner |
|
quote: Cowboy Junkies denk ik. T lijkt tenslotte net alsof ie een spuit in zn arm plant. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik dacht dus precies aan hetzelfde. Maar ik ken geen band die de Cowboy Junkies heet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Er staat me iets van bij dat het ooit bestaan heeft, maar zeker weten doe ik het ook niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik stop met naar die tekening zitten te staren, ik word er nu helemaal gestoord van. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: kijk er nog eens naar wanneer je kankerleip bent! (wel filmen he ) Bruce Banner |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Styx? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
1.guns ānā roses 2.Led Zeppelin 3.smashing pumpikns 4.rolling stones 5.white snake 6.gorillaz 7.scissor sisters 8.radio head 9.matchbox 20 10.the postal service 11.queen 12. T-spoon 13. The Eagles 14. Black Flag 15. The Pixies 16. White Zombie 17. The B-52's 18. Eels 19. Blind Melon 20. U2 21. Blues brothers 23. Ramones 24. Dinosouar jr 25. Pet shop boys 26. Crowded house 27. Iron Maiden 28. Dead kennedy's 29. Cypress Hill 30. Hole 31. Red hot chilli peppers 32. 50 cent 33. Sex Pistols 34. Garbage 35. Cornershop 36. Seal (op de poster, links) 37. The Suits 38. Alice in Chains 39. The Police 40. Manic Strees Preachers 41. Prince 42. The Black Crowes 43. Ratt 44. Nine Inch Nails 45. Eminem? 46. The Cars 47. Deep Purple 48. The Doors 49. Blur (wazige pipo rechts) 50. Yellowman 51. Beach Boys 52. Green Day 53. Jewel (rechtsonder, half achter stapel kistjes) 54. Kiss 55. Blondie (op Balkon) 56. Fish 57. Roots 58. Plant 59. Lemonheads 60. Korn 61. White Stripes 62. Cowboy Junkies 63. MC Hammer (k bedoel, een neger met een hamer, dat moet toch wel?) 64. Twisted Sister 65. The monkees (zonder dubbele kom je toch niet aan de 72??) [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 30-11-2005 16:35] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |