|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sisters of Mercy maakt goed gebruik van een drumcomputer vind ik . |
|
drumcomputers zuigen |
|
drumcomputers zijn gewoon niks. instrumenten moeten gewoon door mensenworden bespeeld. stel je eens een band voor met een gitaarcomputer of een zangcomputer. allemaal onzin. |
|
Er zijn toch bands... MYSTICUM is juist gaaf vanwege de drumcomputer... ze hebben ooit Hellhammer op drums geprobeerd, maar dit vonden ze te menselijk klinken.. gelijk hebben ze.. de enige album (streams of inferno) klinkt erg kill en koud door oa de drums! |
|
dat het bij bands zelf zowel gaaf kan zijn als kan zuigen bewijst Samael Passage met drumcomputer heerst hard Eternal ook met drumcomputer zuigt Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik vind de sound van Mortician juist erg cool... Drumcomputers zijn lang niet altijd slecht. 11.45: restate my assumptions |
|
een drumcomputer aangesloten op een drumstel ipv micro foons is wel cool een beter geluid dan dat is gewoon niet te krijgen je speelt dan zelf nog op je set de triggers die aan gesloten op een computer zij aangesloten vangt de slag op [ipv een microfoon] en spuugt bij de pa wer uit ;voordeel hiervan is dat je elk snel dingetje dat gespeeld wordt ook hoorbaar is ,hetgen ook weer een nadeel is want foutjes zij direct hoorbaar dit systeem is ideaal voor snelle db-bassdrum riffs gewoon een computer en geen drummer vind ik zwaar zuigen |
|
Mja, drumcomputers, das leuk zolang het leuk klinkt. Soms hinder ik me aan dat veels te klinische getik, maar bij sommige bands (idd mysticum, dat heerscht!) klinkt het wel lekker. Kortom, mits gebruikt op een goedklinkende manier geen problemen mee. Life doesn't get much better than this! |
|
bij mortician en brutality reigns supreme vind ik het wel vet klinken ,maar een band als mutant is echt bagger (maar dat ligt niet alleen aan de drums) No meat is sweater |
|
Mutant bagger???? Wow, hoe kunnen meningen verschillen The Aeonic Majesty is een juweeltje! Veel beter dan wat de heren van Theory in Practise ooit hebben laten horen! Life doesn't get much better than this! |
|
Hmm, OK Mortician klinkt soms best wat vaag, maar ik weet niet of je Wish kent? Vast niet, hebben dus ook een drumcomputer en maken sferische gothic industrial (metal). En klinken dus best apart. |
|
Necrophagist gebruikt het, die gast moet in z'n eentje alles opnemen dus vandaar. Maar ik geloof dat ie al een band bijelkaar heeft. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vind dat het vaak veels te onwerkelijk klinkt.... Geef mij maar lekkere 'echte' drums! Ik, Wil Schuurman |
|
bij gebrek aan drumstel ben ik zelf ook besig met drumcomputer, handig als je met zijn 2en in een band zit (undertaker en ik) den heerschers Je moeder. |
|
Samael, Nine Inch Nails (!!!), en heeft er ooit wel eens iemand moeilijk gedaan over "Ram It Down" van Judas Priest? Oh ja, Symbyosis gebruikt (geloof ik) ook een computer, maar ik heb goed moeten luisteren om het te horen. Superplaat! Sporty PS: echte drums klinken met enige regelmaat slechter dan nepdrums. Touché, pussycat! |
|
Dumcomputers zijn wel ok, alleen als je ze op de snelste stand zet natuurlijk . Maar ik heb toch liever echte drums. sebinsagoil |
|
drumcomputers zijn gay. uitgezonderd botulistum uiteraard. |
|
das echt übergay over snelste stand gesproken jah Je moeder. |
|
quote: ik hoorde laatst dat dirk erover nadacht een drumcomputer te nemen No meat is sweater |
|
quote: grapjas.. Trieste gast |
|
quote: Gedeeltelijk mee eens. Passage is niet alleen door de DrumComputer beter. Het hele album is gewoon puurder. Heil Samael. Dit slaat nergens op. |
|
*met een klierstemmetje* "Drumcomputers zijn Gay, behalve bij botulistum..." CONSE-FUCKIN'-QUENT!! Dit slaat nergens op. |
|
Drumcomputers zijn gay, behalve die uit Mörke's bakkie. |
|
quote: waarom zou ik consequent moeten zijn? Ik wil de formulering ook wel anders stellen, maar dat kost veel meer woorden en die wou ik niet spenderen aan deze vrij onzinnige post. 'Ik vind drumcomputers in op één na alle gevallen gay' |
|
Drumcomputergebruik zoals op Samael´s Passage! Da´s pas vet in elkaar gezet. Ik vind de ideale oplossing: Een combinatie van beide. Wij hebben een drummer maar gebruiken ook beats in onze muziek. Zorgt voor leuke afwisseling. Bijvoorbeeld in 1st_encounter (te vinden op www.mp3.com/nextwd) zit een rustige beat in het intro en een break-beat onder het middenstuk. Voor de rest is het gewoon beuken! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |