|
Auteur: |
|
|
Fused Together In Revolving Doors, het debuut van The Red Chord, zat behoorlijk in de hoek van Converge en The Dillinger Escape Plan en ontlokte meteen veel postieve reacties van pers en publiek. Minder bombastisch dan de genoemde voorbeelden, haalt The Red Chord zijn effectiviteit meer uit doelgerichte en strakke speelschema`s die met de noodzakelijke dosis kracht worden gebracht. Het recentelijk uitgekomen Clients (op Metal Blade!) laat horen dat de band directere en compactere nummers is gaan schrijven die zeker de moeite waard zijn voor een breed publiek. Massive Assault gaat aanhorende hun nummers terug in de tijd en lijkt ergens wel op het jongere broertje van Celtic Frost. De modderige (Hallo Entombed!!) Mid-tempo Deathmetal wordt nergens echt wild en laat eveneens nergens een spoortje van vernieuwing achter. Klinkt het je saai? Dacht het niet! De band weet mede dankzij hun korte, simpele maar pakkende nummers en moddervette geluid de juiste sympathie te kweken. Sengaia heeft de eer om de avond te openen. Reeds opgericht in 2003 zijn de heren fris uit de startblokken geschoten en spelen een muzikale mix tussen The Dillinger Escape Plan, The Red Chord, Meshuggah en Cryptopsy. Met leden van o.a. 37 Stabwoundz en Textures, en debuut-schijf Mealstrom op zak, mag men zich van zijn beste en hardste kant laten zien. Line up 20:30 - 21:00 Sengaia 21:20 - 22:00 Massive Assault 22:20 - 23:20 The Red Chord Reserveren of meer info? Ga naar www.goudvishal.nl Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
een reminder kan geen kwaad... Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl |
|
vanavond leuk leuk leuk! |
|
quote: heuy ghoullie, geen WearD BierD vanavond. Ben aan het werk tot 12uur www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
dat is zonde! Volgens mij gaat het super leuk worden, en ik hoef niet te werken, jeej! |
|
quote: Ach, volgende keer beter(27ste Rotten Sound)denk ik www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
argh kut, da's waar ook.. morgen pas salaris, lukt helaas niet om daar heen te gaan damnit. |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kut , had beter mijn reactie kunnen wijzigen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
27e repetitie in Bosuil. Damnit. haha. ach kump wa weer'n keer. |
|
quote: Da's ne ende fietse'n mien jong. Ik bedoelde de 27ste januari (jij dan??) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Haha donders. Ja 27 jan. ook |
|
He, verdraaid, dit ga ik moeten missen! No Time For Tomatoes |
|
De foto's van het optreden in de goudvishal afgelopen donderdag staan intussen online op: http://www.basementonline.nl |
|
Wil ik net mn siteje gaan promoten dat de foto's dr staan, wordt dat tegenwoordig al voor mij door anderen gedaan. Scheelt mij weer. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
Index / Concerten |