![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Hell Yeah!! Zaterdag a.s zal Chainsaw tijdens het bijna kerst festival in JC Dukdalf te Wieringerwerf een speciale kerstshow geven. Met extra veel bloed en kettingzagen. Het festival begint om 8 uur en Chainsaw zal om 1 uur s nachts het podium betreden. Meer info op: http://www.jcdedukdalf.nl en www.chainsaw.nl Thrash and Roll!!!! ![]() |
|
Tof dat je ook komt. Maar shit dat je shirt is gejat, we nemen onze merchandise zowiezo mee. Thrash and Roll en tot zaterdag. ![]() |
|
Och, moet ik dat ding maar niet laten slingeren ![]() ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
Schop voor Metallica Freak ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
I'll be there!!!!!! Thrash & Roll ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mooi, dan gaan wij even een biertje doen ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
tuurlijk! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Waar de neuk is Wieringerwerf? ![]() ![]() |
|
Net boven Hoorn ![]() *tip: vraag een kaart voor je verjaardag ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Noord Holland, uurtje boven Amsterdam ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
quote:He, daar was het Maniacs festival toch altijd? heavy metal is the law ![]() |
|
Best wel jah, geweldig festival ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mijn verjaardag valt niet tussen nu en zaterdag. ![]() ![]() |
|
Dan weet ik tenminste welke kant ik op moet rijden, sinds ik die flyer nog heb liggen ![]() ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
quote: Mooi! aan het begin van de A7 bij knooppunt met de A8 heb je een grote BP pomp zitten, daar afspreken zaterdag dan? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: zoek dan zaterdag zelf je weg, dan neem ik een vervroegd verjaardagscadeautje mee ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Is goed! Dan rij ik achter je aan (HOMO hahaha ![]() ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
is goed ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Laat ik nou potjandommeke ook geen auto en/of rijbewijs hebben. ![]() ![]() Vroeg me eigenlijk alleen af waar de neuk Wieringerwerf precies ligt. ![]() ![]() |
|
dan wordt het lastig, heb je wel een kaart van belgie? Die heb je met zo'n wegbewijzering wel nodig daar..... (niks persoonlijks tegen de zuiderlingen hier..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Trein heerscht. ![]() ![]() Dit begint trouwens offtopic te lopen, opzich. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 07-12-2005 21:15] ![]() |
|
best wel jah ![]() [on-topic] CHAINSAW I'M ON MY WAY ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Was erg tof en hoofdpijnverwekkend trouwens! ![]() heavy metal is the law ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |