|
Auteur: |
|
|
Ik heb een e.p. van AFX met een remix van The Bug & Daddy Freddy. Ontzettend vaag Pressure doet het ook goed hier. Dat van Soundmurderer wist ik niet!!Het geluid is wel erg vet, van wat ik daar van ken. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 06-12-2005 18:48] Suck my piss |
|
Ja, van de AFX - Smojphace EP, gave zooi. Er is ook nog T.Raumschmiere/The Bug - Rabukendisko waar The Bug een trackje van Raumschmiere remixt. Gave versie. He skullie, weet jij nog een goed progje om streamende audio te rippen? |
|
quote: Ok wist ik niet. T.Raumschiere heeft wel een behoorlijk eigen geluid. Ik ben nog aant kijken naar een goede prog. Heb al wel wat maar die doet soms vaag. Ook gevonden trouwens; quote: Die Peel session is idd erg tof, In 54 minuten komt er heel veel langs! *BOOWH* big up [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 20-12-2005 17:56] Suck my piss |
|
Houdt het Noise-topic in de gaten, ik zet de Masonna - John Peel Session er vanavond ter download. |
|
the bug - gun disease the bug - pressure ^^ heb ze binnen op vinyl. Die eerste is rood, wist ik niet. Maar er staat 1 nummer op(een met MC en instrumental). Heel langzaam maar heel erg POMPEN! kon me hier wel in vinden; quote: de stem van Cutty Ranks is idd gaaf, heel laag maar wel vloeiend. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-02-2006 15:13] Suck my piss |
|
Waar gekocht? |
|
quote: via iemand op een ander forum, maar hij is volgens mij niet limited hoor! Suck my piss |
|
Maar eens opsporen dan. NP: Tech Level 2 - Hard Times Dub |
|
he skullie, schat, weet je nog een goede mailorder voor dit rotzooi? |
|
het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik van mailorder gebruik maakte. Doe veel via via, 2e hands en internet. Klinkt gek, maar ik kom op die manier meer tegen, ben ik achter. Suck my piss |
|
|
|
Skullman, interesse in: BBC Radio One Breezeblock 140206 Valentines Day Massacre with The Bug featuring MCs ? |
|
hm ik heb hier ook nog wat breezeblocks van Venetian Snares en Squarepusher Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tof,Altijd!! Suck my piss |
|
quote: heb er al eens vaker naar gekeken, maar vaak al uitverkocht. Die set, van wanneer is dat? Suck my piss |
|
Vorige maand, Februari dus. |
|
goed plan! Suck my piss |
|
Heb hier nog een hele zooi Dub/Ambient/Hip-Hop/Blabla van Kevin Martin en/of Justin K. Broadrick op men comp staan, spul dat je tegenwoordig alleen nog maar op Ebay scoord. Vroeger of later upload ik daar ook nog wat shit van. |
|
quote: misschien moeten we maar eens naast dit phorum communizahran. Weet je nog dat we het hadden over rippen van streams op websites? Volgens mij komt dit in de buurt; http://javimoya.com/blog/youtube_en.php Suck my piss |
|
|
|
2 accounts zijn deaud. De muziek niet.Tijd voor een video. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
SALECTAH BRING DAT MURDA TUNE quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Index / Muziek algemeen |