|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij maakt van niks een neger? |
|
quote: Jij de mijne bedoel je? Doomy heeft een vriendinnetje, Doomy heeft een vriendinnetje en wij gaan haar lekker allemaal aan staan gapen als ze mee komt. Zoooo nananana |
|
On topic maar weer |
|
quote: Is ontopic, is morgen. |
|
quote: @ the witch: check je mail iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
You've got mail! Nu ik het verhaal achter de weddenschap ken ben ik erg benieuwd wie die morgen wint! see you at occultfest! |
|
quote: Heb er zin in! |
|
Vandaag |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nog maar een paar uurtjes... |
|
quote: |
|
metaaaaaaaaaaaal!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dismember ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: en dan gaan we weer heerschen en regeren in het podium! Heb er zin in!!! see you at occultfest! |
|
quote: Hee hej mien ontbijtje al kloar stoan? |
|
Schiet niet op met de tijd hee, schietopschietopschietop.. |
|
quote: Klef stel! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:van teveel geknuffel word je klef ja |
|
quote: Ik heb jou in het wild gezien gister op het station in Mepphol! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hell Yeah! Maar euh... PSSssst! (Is het al Dismember ???) |
|
quote: Ikke? Wacht maar tot je Doomy en zijn gothic ziet (naar horen zeggen van Doomy zelf) |
|
Yeah! Nog maar een paar uurtjes |
|
quote: Wat wil je hebben dan enne ik serveer geen ontbijt op bed hoor ha ha see you at occultfest! |
|
@Mayooo -> Miss piggy? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |