|
Auteur: |
|
|
Kunnen wij vrienden worden? |
|
he Graef Paerdestaert, zelfs met deze crap ben je niet origineel dus, slotje [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 29-12-2001 0:24] |
|
Inderdaad, waar blijft slotje!! the only pleasure is pain |
|
stoer... |
|
humor (btw, lees het een paar keer over en reflecteer het op uw dagelijks leven) Life doesn't get much better than this! |
|
Dit is duidelijk als grap bedoeld eh? Gewoon 'ons' de gek aansteken, en kijken of we 'kwaad' worden... toch? |
|
iK vind Twarres wel True . |
|
Evil Twarres ja hehe! Moet ik zo toch weer eens opzetten...lekker janken bij "She Couldn't Laugh" [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 29-12-2001 4:33] |
|
ik vind het ook een heel mooi nummer en als je zo'n tekst kan verplaasten naar je eigen leven en zo je eigen leven ( vanuit een ander perspectief) beter kan begrijpen dat is pas true . Ik heb veel van het nummer geleerd .Het vertelt het verhaal vanauit het perspectief van een meisje . meestal denk je als jongen alleen aan je zelf (elke jongen is zo ) .maar als je die clip ziet en het nummer luistert ( she couldn't laugh ..pain in her smile ) ,ga je nadenken over hoe dat meisje zich voelde . |
|
Hoort wellicht niet in dit topic, maar dat merkt rond dit tijdstip toch niemand...ik heb die clip nog NOOIT gezien en de boodschap kwam dus hetzelfde over(ook in het perspectief van een meisje, langharig tuig hè). Toch wel gaaf dat er zelfs op een metal forum(in een true metal topic N.B.) nog lui zijn die dit herkennen. |
|
Jullie moeten meer slapen en minder Twarres luisteren. En anders ik wel. (Slapen, niet Twarres. Doe mij De Poema's maar. Mijn houten hart, Zij maakt het verschil... Heerlijk) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Pffff... als dat true metal is, ben ik er trots op een poser te zijn Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Rot ff snel op naar een TMF forum met je Slipknot, achterlijke newbee! Tsssss..... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:alweer een numetalkindje wat zich verveeld of ben je je tutje kwijt???????? welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Serieuze reacties op dit soort idioten zijn altijd grappig.. de enige reden waarom ik dit soort topics lees.. lol ... |
|
Ach ja... serieus neem ik het niet... Mocht het echter wel zo zijn dan lijkt mij 3 maal daags een nekschot de beste remedie.. |
|
eheheh. weer zo'n gast die denkt leuke reacties te kunnen vangen met achtelijke uitspraken. Ban z'n ip maar! balle "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kvind em best grappig eigenlijk Lekker spotten met dat hele true-gebeuren Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
errug vervelend die tarrels die ff komen zieken. als ze nou eens met BANDS zouden aankomen ipv josties die ergens een gitaar hebben gevonden ... ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
quote: .. Ach... misschien als hij de eerste was, of zelfs de tiende, ok.. maar echt origineel is het niet meer om hier te spotten met true en niet true.. Er zijn namelijk een paar groepen: - Mensen die het interessant vinden om te discusseren over true/nottrue (black)metal - Mensen die het niet interssant vinden en degenen die dat wel vinden hun gang laten gaan - Mensen die het niet interessant vinden en het niet cool vinden dat anderen het wel interessant vinden en er daarom maar mee gaan lopen spotten. De topicstarter behoort duidelijk tot de laatste groep en de eerder genoemde nekschoten zouden dan ook niet van hun plaats zijn |
|
Ach... om mezelf nou in die laatste groep te gooien.. nee Maar t intreseert me geen fuk... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: AHAHHAAHAH! hoe waar! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
tis vast een kloon van iemand hiero....anders is het erg triest....daar helpt geen zalfje tegen........ Suck my piss |
|
Sorry .. veel afwezig geweest, maar deze discussie wordt al her en der gevoerd Tadaaa SLOTJE (buigt gij allen !) |
Index / Heavy Metal |