|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
*Schoooooooooooppp* |
|
Hee, niet teveel schoppen! |
|
*schopt meer* Klopt ... je kan niet teveel schoppen |
|
Heb er zin an. Die nieuwe nummers die on-line staan klinken weer moddervet! |
|
|
|
Tja, dat betekent dat doomhead niet komt! |
|
Voor mij is de keuze ook wel duidelijk. Lekker dichtbij huis, goede bands en ook aanhoorbaar voor mijn metgezellin (die houd niet van grind). Bovendien is de bassist van Carnal Leftovers een bekende van mijn metgezellin. Het is ook tijd geleden dat ik Carnal Leftovers live gezien, dus het mag wel weer eens. Niet dat ik de programmering van Goredrecht slecht vind, want Squash Bowels heerst best wel, maar men komt iets te laat met dit. Had concert van CL eerder op de planning staan en als ik dan toch moet kiezen, ja sorry Ben... [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 28-12-2005 15:52] |
|
goede keuze hoor! |
|
ik ben vrij.. miss toch ff naar de elektra dan!! carcasstrid |
|
quote: Sweet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Heel goed! |
|
quote: jij gaat ook dus? geen idee wie je bent, maar ok carcasstrid |
|
Ik geloof dat ik aan willie (carrie) beloofd had dat ik hier oko zou zijn |
|
quote: doen dus!!! carcasstrid |
|
Gaat ook zeker gebeuren! |
|
quote: Echt wel! Jij gaat komen! Slayer-roepend reusje van me Ff serieus: Tof dat er zoveel mensen van ZM komen ... heb er echt zin in! |
|
quote: Yep, aanwezig ofcourse! Ehmm tja, weet ook niet wie jij precies bent hoor, daar niet van. Heb of een Carnal L. shirt aan of Obituary ofzo..ik kijk nog wel... Then you know. quote: Lekker toch! Ik ga in ieder geval genieten. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 31-12-2005 15:10] |
|
Nog maar eens een schop dan.... |
|
Present! |
|
Schop! |
|
doomhead... is dat DE SMEGMA van Steven inmiddels SMEGPA en consorten? |
|
Vraag me af of hij dat nog gaat beantwoorden. Had ook al een opmerking gemaakt in het Goredrecht topic, maar daar werd niet op gereageerd. ANyways....Zaterdag alweer! |
|
quote: Uit voornoemd topic, begreep ik dat het niet de band van Steven Smegma is. Had Rompeprop heel graag willen zien, maar ze spelen al om 21.00 uur en de andere bands op Goredrecht zeggen me niets (ik ben natuurlijk ook gewoon te oud voor een avond grind ). Carnal Leftovers en Massive Assault wil ik echter niet missen, dus jammer. Komt vast nog wel een andere keer. |
|
Misschien dat ik eerst naar Goredrecht ga en later naar Elektra. Maar weet het nog niet zeker. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |