IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Diamond Head Volgende pagina
High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 07-12-2005 18:07 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Ik luister de laatste tijd ook weer een redelijke pot Diamond Head, wie kan deze band nog meer waarderen?

Lightning To The Nations is nog steeds m'n favoriet!

edit: lompe spelfout

[Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 07-12-2005 18:08]


heavy metal is the law


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-12-2005 18:09 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Zijn wel lekker ja.
Ik heb nog ergens een album waarop ook een roedel aan gitaargoden gastoptredens maakt. Iomi, Mustaine, nog wat.

Klinkt lekker


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 07-12-2005 18:20 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

dit zijn toch die vriendjes van metallica?



High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 07-12-2005 18:23 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 7 december 2005 18:20 schreef collision-tammi het volgende:
dit zijn toch die vriendjes van metallica?

Metallica heeft ze een aantal keer gecovered op Garage Inc., kutcovers trouwens.

@Argus: ik dacht dat ze al vergeten waren!


heavy metal is the law


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-12-2005 18:30 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2005 18:23 schreef High Voltage het volgende:
@Argus: ik dacht dat ze al vergeten waren!


Ze touren toch ook nog steeds?
Dacht ik?

Ze zijn geloof ik vriendjes met iedereen als je ziet met wie ze steeds spelen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 07-12-2005 18:31 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 7 december 2005 18:30 schreef Argus het volgende:
Ze touren toch ook nog steeds?
Dacht ik?

Ze zijn geloof ik vriendjes met iedereen als je ziet met wie ze steeds spelen
Ja, laatst nog een tour gehad met o.a. Witchfynde en Praying Mantis.

klikkerdeklikkerdeklikkerdeklik


heavy metal is the law


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-12-2005 18:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2005 18:23 schreef High Voltage het volgende:
Metallica heeft ze een aantal keer gecovered op Garage Inc., kutcovers trouwens.



Je vergeet de toch wel magistrale coverversie van 'Am I Evil' die als ik me niet vergis een b-kantje van 'Creeping Death' was.

Verder is Diamond Head een prima band, niet geniaal, maar wel prima.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 07-12-2005 19:29 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 7 december 2005 18:46 schreef Count Usher het volgende:
Je vergeet de toch wel magistrale coverversie van 'Am I Evil' die als ik me niet vergis een b-kantje van 'Creeping Death' was.
Klopt, maar de B-sides staan ook op Garage inc.
quote:

Verder is Diamond Head een prima band, niet geniaal, maar wel prima.
Oh, toch zeker wel één van mijn favo NWOBHM bands, hoewel veel mensen ze standaard vinden hehe.


heavy metal is the law


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 07-12-2005 20:36 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

misschien standaard, doch wel heel erg goed!


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 18-12-2005 19:45 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

Diamond head is echt een super goeie band!
ik heb ze 1 keertje mogen aanschouwen(in het voor programma van megadeth) na dat concert heb ik nog een tijdje staan praten met Brian Tatler(lead gitarist van diamond head) super aardige kerel overgens.
ze hebben nog altijd een grote invloed op de heavy metal van nu!
diamond head rules (maar megadeth VIND ik het best)


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-12-2005 19:46 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Megadeth is Bay Area Thrash en Diamond Head NWoBHM, beetje vreemde vergelijking dus


heavy metal is the law


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 18-12-2005 19:48 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

Ach boeie, alsof alles altijd in hokjes moet
Diamond Head - Am I Evil!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 18-12-2005 19:49 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

^^ ja inderdaat diamond head is gewoon gaaf daar hoeft geen label aan


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-12-2005 20:00 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 18 december 2005 19:48 schreef FabioLione het volgende:
Ach boeie, alsof alles altijd in hokjes moet
Nee, maar het is niet zo handig om Heavy met Thrash te vergelijken.

Dat is net zoiets als Black Metal met Techno vergelijken


heavy metal is the law


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 18-12-2005 20:01 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 20:00 schreef High Voltage het volgende:
Nee, maar het is niet zo handig om Heavy met Thrash te vergelijken.

Dat is net zoiets als Black Metal met Techno vergelijken

en zo is dat


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 13:21 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 20:00 schreef High Voltage het volgende:
Nee, maar het is niet zo handig om Heavy met Thrash te vergelijken.

Dat is net zoiets als Black Metal met Techno vergelijken

Dat is ook wel het ene en t andere uiterste... bovendien weten we toch allemaal wel dat techno geen muziek is, dus dat vergelijken hoeft niet


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 19-12-2005 16:39 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:21 schreef FabioLione het volgende:
Dat is ook wel het ene en t andere uiterste... bovendien weten we toch allemaal wel dat techno geen muziek is, dus dat vergelijken hoeft niet

haha inderdaad. metal is teminste echt te zien hoe ze het doen! en bij techno zie je alleen een gast achter een monitor zitten. en bij metal zie je dat het met gevoel gespeeld is (meestal dan)


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-12-2005 16:49 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Het zijn geen "vriendjes van". Het waren de idolen van Metallica in de mustaine tijd en een aansporing om Speed metal te gaan maken. Vandaar ook de covers op de Garage Inc. plaat als blijk van waardering. Diamond Head heeft helaas tegenwoordig een andere zanger dan op Lightning dat ook één van mijn favoriete platen is! Die LP met Iommi erop heb ik ook, maar vind ik minder, net als de rest van de DH platen na Lightning.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 19-12-2005 16:55 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 16:49 schreef DMTR het volgende:
Het zijn geen "vriendjes van". Het waren de idolen van Metallica in de mustaine tijd en een aansporing om Speed metal te gaan maken. Vandaar ook de covers op de Garage Inc. plaat als blijk van waardering. Diamond Head heeft helaas tegenwoordig een andere zanger dan op Lightning dat ook één van mijn favoriete platen is! Die LP met Iommi erop heb ik ook, maar vind ik minder, net als de rest van de DH platen na Lightning.

Diamond head was zowieso een invloed in de four horseman of speed metal tijd!( zie: megadeth, metallica, anthrax en slayer)


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-12-2005 16:57 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 19 december 2005 16:55 schreef general-vic het volgende:
Diamond head was zowieso een invloed in de four horseman of speed metal tijd!( zie: megadeth, metallica, anthrax en slayer)


En ik balen dat ik die cd kwijt ben. Dat ding is al zo schaars


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 19-12-2005 16:58 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 16:57 schreef DMTR het volgende:
En ik balen dat ik die cd kwijt ben. Dat ding is al zo schaars

welke cd?


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-12-2005 16:59 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Lightning. Kan dat ding nergens vinden, dus heb nu alleen nog maar Evil Live en Canterbury en die lp....kut dus


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 19-12-2005 17:01 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 16:59 schreef DMTR het volgende:
Lightning. Kan dat ding nergens vinden, dus heb nu alleen nog maar Evil Live en Canterbury en die lp....kut dus

ow das inderdaad balen! volgens mij is die nog te krijgen bij de internet site van de music store!

[Dit bericht is gewijzigd door general-vic op 19-12-2005 17:01]


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 17:05 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2005 18:23 schreef High Voltage het volgende:
Metallica heeft ze een aantal keer gecovered op Garage Inc., kutcovers trouwens.




Yup de originele Am I Evil heerscht gewoon!
Diamond Head vind ik prima aan te horen!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-12-2005 17:05 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 19 december 2005 17:01 schreef general-vic het volgende:
ow das inderdaad balen! volgens mij is die nog te krijgen bij de internet site van de music store!


zal eens kijken daar! tnx!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 19-12-2005 17:06 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 17:05 schreef FabioLione het volgende:
Yup de originele Am I Evil heerscht gewoon!
Diamond Head vind ik prima aan te horen!


is het ook zeker! diamond head heeft een vrij apparte classic sound! die sound spreekt me aan


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen