|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[hoofdletters aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-01-2006 16:20] |
|
Je capslock staat aan. |
|
I'll be there in Rijssen |
|
Kaarten te winnen via: http://www.dynamo666.nl/modules/news/article.php?storyid=78 |
|
quote: De vraag luidt: hoeveel ridders, kastelen, draken en zwaarden probeert Arjan Lucassen mee over de grens te smokkelen in de muts van de jongeman links op de foto? |
|
Mooi gevonden |
|
quote: Jup, daar hoop ik dan ook te zijn. |
|
quote: |
|
Vanavond in Dynamo dus. De repetities klonken veel belovend de afgelopen 2 dagen. |
|
Daar had ik wel bij willen zijn! Hoe was het? Signature |
|
quote:Boven verwachting goed! Dynamo was goed gevuld en het geluid was vet. Goede gitariste ook in de band. Speelde meer solo's dan Mr. Lucassen himself. |
|
*kwijl* Ik moet echt naar een van die concerten! Signature |
|
Nou, dat gaan we vanavond in Lucky zien. Nog meer mensen heen? |
|
quote:Ja die chick rules!!! Super nootkeus, bult gevoel d'r in ook. |
|
Was echt een vet concert in Rijssen, ben benieuwd naar de DVD!!!! |
|
quote:Ja was te gek he!!!! Dikke pit ook |
|
quote: Wat vond je van het voorprogramma??? Kep je btw nog wel een paar keer langs zien lopen... |
|
quote:haha geweldig.. gekke gast die Damian. 'k Had em 10 jaar geleden ofzo es met Threshold gezien, toen zijn we maar aan de bar gaan zitten zuipen uit afschuw, maar hoe hij er nu bij zat von'k erg vermakelijk Jij dan? quote:jah paar keer pissn enzo |
|
quote: Had het na een paar nummers eigenlijk wel gezien... Ben maar gaan eten... moest ook nog gebeuren :p Vond Damian boeiender op het podium MET Stream of Passion [Dit bericht is gewijzigd door Blair Witch op 22-02-2006 16:38] |
|
Ja en nog boeiender toen ie er af dook Ook dus met z'n eigen show.. volgens mij ging ie wel snoeihard op zn bek de 1e x.. sprong nogal onverwacht haha |
|
quote: Hahaha; dat heb ik dan weer gemist :p |
|
Nu heb ik dit godverdorie gemist (althans, het feestje in Rijssen dan). Dat is pas een reden om GODVERDOMME te zeggen. Jammer hoor. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Het was idd een geweldig optreden, veel harder dan op de cd. Arjen Lucassen ziet er nog steeds hetzelfde uit als begin jaren 80, hij had alleen een foute broek aan met van die open stukken aan de zijkant. Het viel ons iig niet tegen, maar we hadden hem ook nog nooit live gezien. Het was best druk, veel ouderen en weinig metalheads terwijl het toch een vrij stevig optreden was. Alleen het zingen kan hij beter aan Damian Wilson overlaten, wat een stem vooral toen hij meedeed met Stream of Passion. Enne FRNK wat een pit he! see you at occultfest! |
|
25-01-2007 staat SoP weer in Lucky - Rijssen en een dag later in Bibelot - Dordrecht. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-12-2006 19:35] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hmm ook maar hier.. weet niet of er veel zijn maar deze topic lijkt me dan de beste plek ook al speelt Stream of Passion niet zelf. 28 januari 14:00 uur de Peppel Zeist Stream of Passion fan meet - de band gaat zelf aanwezig zijn - er is een optreden van een Stream of Passion tribute band - kost 5 euro Meer details op www.streamofpassion.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |