|
Auteur: |
|
|
|
|
Je kunt natuurlijk ook de hele zooi -hier-: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1898831 posten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zo wordt het een zooitje en wordt het centrale dynamo topik vrij overbodig. Dat is denk ik wat hij wil zeggen. |
|
Volgens mij post ik volgens de regels van het forum. Tenminste, ik doe mijn best om me daaraan te houden. Dit begint trouwens op een slowchat te lijken jongens! Kom nou maar gewoon naar die concerten en klets lekker in een ander forum verder! |
|
Er is al een topic over het concertprogramma van Dynamo. Op deze manier is het gruwelijk onoverzichtelijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kortom, je impliceert dat het in deze 'concerten' afdeling uberhaupt al overzichtelijk was. Tja, ieder z'n mening. Evengoed, ik respecteer die van jullie, maar doe het wel graag op deze manier. Cheers en later. ODCLAN. |
|
Daarbij zullen deze threads vrij snel 'verdwijnen'. Als 1 centraal topik in stand wordt gehouden, blijft die waarschijnlijk langer in active staan. Daarbij wordt het gebruik van de search optie met dit soort topiks ook lastig. Al met al: |
|
Ah, kijk, da's positieve input. Daar kan ik wat mee. Tnx! |
|
quote:Dat is natuurlijk bullshit want dan zou dit subforum enkel nog afzonderlijke topics per zaal gaan bevatten en dat is nu dus ook duidelijk niet het geval. Waarom zou alleen Dynamo dan enkel in haar eigen topic mogen posten? Ik zie hier nog geen centrale Goudvishal, 013, Baroeg en noem ze allemaal maar op topics. Verder: way to go Peerke |
|
Men maakt de fout naar mij te luisteren. En als je dan toch aan het luisteren bent, het idee van 1 [duidelijk, overzichtelijk, blabla] topik per [groot] podium klinkt helemaal niet slecht, vind ik. |
|
Ik snap dat je voor elk concert graag een apart topic open hebt en dat lijkt me ook niet meer dan normaal, maar het was meer dat er nu tegelijk 3 of 4 concert-topics werden geopend terwijl de inhoud puur een programma-overzicht was. Lijkt het mij een stuk overzichtelijker om dat in één topic te doen, en dan kun je later altijd nog naar aanleiding van het concert een specifiek topic openen met opmerkingen e.d. Maar goed, ieder zijn meug. Ik vind dat programma-overzichtje zoals dat nu in het algemene Dynamo-topic is gezet een stuk informatiever in elk geval. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nogmaals ik respecteer je mening, maar zoals Judge terecht opmerkt gaat het daar niet om. Kleine correctie nog van mijn kant: je zegt dat het programma overzichten zijn. Fout. Dat is niet waar. In elke aparte concert aankondiging gaat het maar om 1 concert. Het overzicht staat (inderdaad) wel in het centrale Dynamo topic. Maar goed, je snapt... dat centrale Dynamo topic leest natuurlijk niemand. |
|
Excuus inderdaad, ik bedoelde een programma-overzicht van de avond zelf, niet een totaal-overzicht. Maar goed, kan me voorstellen dat als je een week hebt lopen priegelen op het maken van een mooie flyer, dat je die dan ook groot uitgemeten wil zien op de fora She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Sevijf Torture Maar ik kan nie |
|
Misschien is het wel erg overzichtelijk als je alle concerzut in 1 groot centraal concert topique gooit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En alle fotografen in 1 grote bodemloze put |
|
Dat vind ik nou weer 1 (één) van je minder goede plannen van de laatste tijd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:hihi je weet toch dat ik dat nooooit zou doen, lekkere fotoslet van me |
|
Ik zie dat het hier toch nog gezellig wordt! |
|
Touché, pussycat! |
|
*schop* |
|
quote: zeer juist! Bruce Banner |
Index / Concerten |