IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Noem De Na en Voor Delen van Een Band
Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 29-12-2001 14:11 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

Ok laat ik beginnen, Cradle Of Filth, keyboard-piano is goed, REST IS CRAP

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 29-12-2001 14:12]

Godverdommen..

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-12-2001 14:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar ook ik probeer het wel even:

Dimmu Borgir: Shagrath's rokje is leuk, de muziek is (de nieuwe dan..)

Ik, Wil Schuurman

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-12-2001 21:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Bij de meeste bands verzeikt de zanger(es) het voor mij. Goede muziek, maar een geweldige kutstem. Voorbeeld: susperia. Terwijl ik hun demo geweldig vond, maar toen was die dork nog niet gaan experimenteren met zijn stem...

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 29-12-2001 21:07 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

After Forever. De muziek klinkt erg goed, alleen jammer dat ze een zangeres hebben. Een beetje vrouwelijke zang in een band vind ik niet erg, maar constant is me toch echt teveel van het goeie. (m.u.v. gruntende vrouwen).

the only pleasure is pain

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-12-2001 21:08 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Gorgoroth : op cd zéér indrukwekkend,maar live daarentegen durven ze wel eens(soms letterlijk)op hun gezicht gaan

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-12-2001 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

terrorizer

voordeel: maken ultieme agressieve metal

nadeel: ze zijn uit elkaar

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-12-2001 21:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 29 december 2001 21:07 schreef Vampire_girl het volgende:
After Forever. De muziek klinkt erg goed, alleen jammer dat ze een zangeres hebben. Een beetje vrouwelijke zang in een band vind ik niet erg, maar constant is me toch echt teveel van het goeie. (m.u.v. gruntende vrouwen).

Voor mij is het dus net omgekeerd. Zonder Floor vind ik de muziek echt niks... Totaal niet vernieuwend... Als ik Floor live hoor krijg ik gewoon kippevel...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-12-2001 16:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Carcass, voordeel: super goeie band
nadeel: ze zijn uitelkaar

"This one is older than shit, heavier than time!"

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-12-2001 16:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Metallica
voordeel : was een goeie band
nadeel : ze roken geld

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-12-2001 16:35 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2001 21:07 schreef Vampire_girl het volgende:

Helemaal mee eens. Bij hun optreden wilde ik op een gegeven moment graag de zaal uitrennen. Ik kreeg letterlijk koppijn van dat gekrijs! Zonde van de muziek...

Verder zijn nadelen van bepaalde muziek bij mij vaak de vocalen. Helemaal van die powermetal achitge stemmetjes kunnen goeie metal totaal verneuken... maar goed. Ieder z'n smaak.

En dan Korn, Slipknot en Mudvayne. Ik maak er geen geheim van dat ik die bands erg waardeer. Nadeel is dat velen het nodig vinden je te veroordelen en te bestempelen als stomme puber of nep metal of wat dan ook. Bullshit! Erg jammer vind ik dat. Aan de andere kant... laat diegenen maar zeiken, zegt meer over hen dan over de muziek.

Dead things grow from deep inside...

Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 01-01-2002 17:07 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

Infinity...
Goeie drummer, lekkere muziek..

Maar ze zijn uit elkaar.
Bassist zit nu bij Paratyfus gloof ik.

so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 01-01-2002 17:11 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

darkthrone, is een kut band maar omdat veel mensen het leuk vinden dacht ik, mm laat ik maar ff eentje kopu voor de verzameling maar het was nog kutter dan ik had verwacht

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 01-01-2002 17:11 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Voordelen:
Lol, creativiteit uiten en als het goed gaat een concert en plaatje.

Nadelen:
Andere bandleden, gaat geld in zitten.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 01-01-2002 17:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 1 januari 2002 17:11 schreef darkscar het volgende:
darkthrone, is een kut band maar omdat veel mensen het leuk vinden dacht ik, mm laat ik maar ff eentje kopu voor de verzameling maar het was nog kutter dan ik had verwacht
Ja Darkthrone is echt kut he? Klote is dat altijd als je er moeite voor moet doen om een band te waarderen.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-01-2002 19:39 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2001 21:18 schreef attila_de_hun het volgende:
terrorizer

voordeel: maken ultieme agressieve metal

nadeel: ze zijn uit elkaar

Terrorizer

No meat is sweater

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-01-2002 19:41 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

dying fetus

voordeel:vokking zieke zanger (john gallagher, die hele lage )

nadeel:kevin talley(drums) is weg

No meat is sweater

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 19-01-2002 21:06 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 17:11 schreef darkscar het volgende:

Meeloper (net zoals de helft van de BM fans)!

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2002 21:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Entombed gaat weer richting de 'roots'
Nadeel: Drummer Nicke Andersson is vertrokken naar de Hellacopters!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 19-01-2002 21:28 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Within Temptation:
Voordeel:prachtige combi van grunt en vrouwen zang
nadeel:Mother earth had geen grunts het is een goede cd maar toch mis ik het

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-01-2002 22:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2002 19:41 schreef Infaustus het volgende:
dying fetus
nadeel:kevin talley(drums) is weg

maak je geen zorgen! de nummer drummer regeert echt! live was die vent superieur, ga anders maar eens naar de dying fetus site. daar kun je een nieuw nummer downloaden waarop je het zelf kan horen!

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com