|
Auteur: |
|
|
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar ook ik probeer het wel even: Dimmu Borgir: Shagrath's rokje is leuk, de muziek is (de nieuwe dan..) Ik, Wil Schuurman |
|
Bij de meeste bands verzeikt de zanger(es) het voor mij. Goede muziek, maar een geweldige kutstem. Voorbeeld: susperia. Terwijl ik hun demo geweldig vond, maar toen was die dork nog niet gaan experimenteren met zijn stem... |
|
After Forever. De muziek klinkt erg goed, alleen jammer dat ze een zangeres hebben. Een beetje vrouwelijke zang in een band vind ik niet erg, maar constant is me toch echt teveel van het goeie. (m.u.v. gruntende vrouwen). the only pleasure is pain |
|
Gorgoroth : op cd zéér indrukwekkend,maar live daarentegen durven ze wel eens(soms letterlijk)op hun gezicht gaan Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
terrorizer voordeel: maken ultieme agressieve metal nadeel: ze zijn uit elkaar |
|
quote: Voor mij is het dus net omgekeerd. Zonder Floor vind ik de muziek echt niks... Totaal niet vernieuwend... Als ik Floor live hoor krijg ik gewoon kippevel... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Carcass, voordeel: super goeie band nadeel: ze zijn uitelkaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Metallica voordeel : was een goeie band nadeel : ze roken geld Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Helemaal mee eens. Bij hun optreden wilde ik op een gegeven moment graag de zaal uitrennen. Ik kreeg letterlijk koppijn van dat gekrijs! Zonde van de muziek... Verder zijn nadelen van bepaalde muziek bij mij vaak de vocalen. Helemaal van die powermetal achitge stemmetjes kunnen goeie metal totaal verneuken... maar goed. Ieder z'n smaak. En dan Korn, Slipknot en Mudvayne. Ik maak er geen geheim van dat ik die bands erg waardeer. Nadeel is dat velen het nodig vinden je te veroordelen en te bestempelen als stomme puber of nep metal of wat dan ook. Bullshit! Erg jammer vind ik dat. Aan de andere kant... laat diegenen maar zeiken, zegt meer over hen dan over de muziek. Dead things grow from deep inside... |
|
Infinity... Goeie drummer, lekkere muziek.. Maar ze zijn uit elkaar. Bassist zit nu bij Paratyfus gloof ik. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
darkthrone, is een kut band maar omdat veel mensen het leuk vinden dacht ik, mm laat ik maar ff eentje kopu voor de verzameling maar het was nog kutter dan ik had verwacht |
|
Voordelen: Lol, creativiteit uiten en als het goed gaat een concert en plaatje. Nadelen: Andere bandleden, gaat geld in zitten. |
|
quote:Ja Darkthrone is echt kut he? Klote is dat altijd als je er moeite voor moet doen om een band te waarderen. |
|
quote: Terrorizer No meat is sweater |
|
dying fetus voordeel:vokking zieke zanger (john gallagher, die hele lage ) nadeel:kevin talley(drums) is weg No meat is sweater |
|
quote: Meeloper (net zoals de helft van de BM fans)! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Entombed gaat weer richting de 'roots' Nadeel: Drummer Nicke Andersson is vertrokken naar de Hellacopters!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Within Temptation: Voordeel:prachtige combi van grunt en vrouwen zang nadeel:Mother earth had geen grunts het is een goede cd maar toch mis ik het |
|
quote: maak je geen zorgen! de nummer drummer regeert echt! live was die vent superieur, ga anders maar eens naar de dying fetus site. daar kun je een nieuw nummer downloaden waarop je het zelf kan horen! |
Index / Muziek algemeen |