|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 22-12-2005 13:12] |
|
GAAF!!! |
|
schop |
|
Smegma? Bestaat dat weer? En waar is in godsnaam het magazijngebouw? Nooit van gehoord! [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 22-12-2005 15:50] |
|
Zo dan. |
|
Ah, het wordt al een stuk duidelijker zo... |
|
*schop* |
|
Squash Bowels is uitgevallen de vervanger is Rompeprop. |
|
nog maar eens dezelfde vraag: is dat SMEGMA de band van Steven "inmiddels" SMEGPA? |
|
Godver Ben, nu maak je het ingewikkeld. Rompeprop heerscht! Hoe laat spelt rompeprop? |
|
quote: Als dat zo is, dan staan ze belachelijk laag op de bill. Vroeg het me namelijk ook al af. |
|
quote: Die spelen om 21:00 |
|
quote: Kut, dat ga ik dus niet redden. Stoppen jullie dan zo achterlijk vroeg? |
|
moet hier bij zijn! ! |
|
quote: Rectal Smegma is de volledige naam. Zijn een stel jonge gasten. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
volgens mij is Smegma is een band uit roden niet met steven smegma ! |
|
Om vrijwillig naar bands genaamd RECTAL SMEGMA en ANAL PENETRATION te luisteren getuigt van een IQ wat lager is dan je schoenmaat. |
|
Anal penetration is de shit tegenwoordig als het om Nederlandse gore gaat ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, zal best, ken het verder ook niet. Maar toen ik 10 was, vond ik poep- en piesgrapjes vast ook nog wel grappig, maar je mag verwachten dat mensen daar snel uit groeien. |
|
quote:Nee joh. Die namen zijn stoer, bruut, gewaagd en progressief. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
och de andere wannabe bandjes die daar optreden doen me niks....maar anal penetration is tof. zoek er maar eens een keer wat van op Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vast erg 'heerschend' ja Ik zie het merendeel van het publiek al zo voor me, vreselijk. |
|
quote:Echte brute stoere metal mannen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Als ik het tegenkom zal ik het weleens luisteren, af en toe trek ik dit soort muziek wel maar het imago is me wat te kinderlijk. |
|
ach dat probleem heb je niet alleen in de goregrind hoor. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |