|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op vrijdag 27 januari vindt mijn eerste expositie plaats in Metropool Hengelo. Op deze expositie staan concertfotografie en bandreportages centraal. Om het geheel een speciaal tintje te geven heb ik drie bands uitgenodigd om te komen spelen, allen van wie ik ook foto’s heb gemaakt, zowel promotioneel als “live”. Deze bands zijn DEAD HEAD (Thrash Metal), TOXOCARA (Death Metal) en BLOODSIN (Death Metal). Zij zullen de muzikale kant van het gebeuren verzorgen. Entree is € 5,00 en de zaal gaat om 20:00 open. Voor meer informatie en reserveren: http://www.metropool.nl en http://www.nera-k.com. |
|
Ken wel Leila K. .... maar dat doet niet ter zake daar dat volgens mij een pseudo-hiphopdoos was ... |
|
Wat leuk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Leila K. hmm, nee dat zegt mij dan niks weer. @Nix; ja zeker! |
|
Zit met school in de ardennen, anders had het me wel leuk geleken ff langs te komen! |
|
Cool!! |
|
Nais, Karen. Als ik kan kom ik zeker langs! |
|
Oke harstikke leuk, misschien tot dan! |
|
Promotieposts? Hmm, bedankt @ Ghouliette! |
|
Hee, vond de foto's die je vorig jaar van ons maakte (met Mercenary en Evergrey in de Willemeen) erg tof! Succes met je expositie! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
O, das wel leuk... Wellicht kom ik even kijken "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik ben er zowiezo bij.. |
|
Leuk.. + Schop. |
|
quote: Open Sesame Helaas is dit iets te ver weg voor me, anders was ik wel even gaan kijken. Je foto's spreken me wel zeer aan (gezien via bandphotography) |
|
word wel een leuk feestje |
|
quote: |
|
Bedankt @ Daops en CTTS Gaat zeker een leuk feestje worden! |
|
Ook maar weer even naar hengelo-city YES WEL deeeenk!! |
|
LIJkt me leuk is het 1e optreden van Bloodsin.. |
|
Schop! Vandaag goed nieuws gehad; de expositie wordt gesponsort door PNO Consultants & Mulder Schilders Twente! |
|
Nog ff en dan kan Hengelo mooie plaatjes kijken en fijne muziekjes luisteren ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Vanavond dus.. |
|
quote: Daar krijgen we neg geld van godverdomme! Kutlijers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waarom? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |