|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kut, maar hoe ben je in die vangploeg gekomen???? |
|
Ach, waarschijnlijk heb ik toch wel lol met de mensen met wie ik ga.....meestal blijkt de sfeer en het gezelschap het belangrijkste I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Vangploeg? Bestaat dat nog met dat crowdsurf-verbod? Ik weet wel dat de spontaniteit met het jaar minder wordt op Dynamo.... TIP: Kom zien hoe gezellig Dynamo vroeger was en kom naar WACKEN OPEN AIR!! Veel gezelliger.... |
|
Ja, het zal dit jaar vangen en van het terrein afsturen worden.... Eigelijk ben ik blij dat ik daar niet aan mee hoef te werken. Hoe ik erbij kwam ? Een collega van me zat erbij, zodoende... Ik heb wel vette jaren achter de rug, zo vlak bij het podium |
|
Ik kreeg net een mailtje terug van de dynamo organisatie dat ze geen problemen verwachten met de huidige MKZ crisis .... opzich positief bericht maar het zal mij benieuwen. |
|
Hmm... Met die nieuwe uitbraak in Friesland denk ik dat we voorlopig nog niet van MKZ af zijn... Het duurt nog even, dus laten we hopen dat de crisis adequaat wordt aangepakt en niet in de buurt van Lichtervoorde toeslaat... Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
Ik lees net op teletekst dat de gemeente Lichtenvoorde Dynamo heeft afgelast I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik wist het. Klotezooi! |
|
daar heb ik maar een ding op te zeggen: KUT Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
dus allemaal naar Wacken deze zomer..... |
|
quote: Yes, was ik toch al van plan. No regrets and no remorse... |
|
Ik ook... vorig jaar heerste enorm... Programma dit jaar is ook om te smullen... |
|
sorry, ik ben onervaren kotertje.. maaeuhmm kan iemand me de site van WACKEN (of hoehetookheet) vertellen.. ben nu wel zeeer benieuwd.... hehehhehh nou good lvast thnx.. hoop dat jullie zo lief zijn om mij ff die info te geven... xxx dik zoen rose Ik vergiet als zeef hebben |
|
I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
De huidige lineup van Wakcen: THE FOLLOWING BANDS ARE ALREADY CONFIRMED........ Annihilator Artch Behemoth Blackshine Brainstorm Cage Carnal Forge Chinchilla CREMATORY waarschijnlijk de laaste kans om ze te zien!! Cryptopsy Culprit Dark Tranquillity Deceased Desaster Dimmu Borgir Exciter Exhumed Exumer Grave Digger Hammerfall moet je gewoon 1x in je leven gezien hebben! Helloween ook een verplicht nummer Holy Moses In Flames Krisiun Lacuna Coil Metalium Mortician Motörhead Mägo de Oz Naglfar Napalm Death Nasum Nevermore Nightwish YES YES YES Nostradameus Opeth YES YES YES Overkill Paul Dianno & Killers Primal Fear Rage Saxon Sins Of Thy Beloved btw. hoe willen ze dat doen zonder zangeres??? Sodom Soilwork Sonata Arctica Subway to Sally Tad Morose Tankard The Deströyer 666 The Haunted Therion w. Choir MET KOOR DUS DAMES & HEREN Tourniquet 03Vintersorg BETER! Voivod Warhammer [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-04-2001 21:05] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jaa, dat gaat heel leuk worden in Wacken en ze hebben er nog geen MKZ... No regrets and no remorse... |
|
quote:Ik vind het nadeel van Wacken dat het zo'n eind weg is I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Nou inderdaad... maarja: de line-up is wel om te ! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Voordeel als je in Noord-Nederland woont: voor mij is Wacken net zo ver weg als Eindhoven. No regrets and no remorse... |
|
quote:Volgens mij is Wacken voor ons (midden van het land) bijna 500 km.....is eindhoven zo ver weg voor jullie? jemig..... [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 27-04-2001 10:40] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Op opeth en nightwish na heb ik alles al gezien wat ik eventueel zou willen zien. Die zie ik dan nog wel een keer in een klein zaaltje. |
|
quote:inderdaad..... maar ik baal er nog steeds stevig van dat Dynamo niet door gaat I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Graspop dan? |
|
quote:Ik moet drie dagen na graspop afstuderen, dus sorry, wordt ook nix I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Het klopt dat Wacken qua afstand verder weg is, maar als je de reistijd gaat vergelijken komt je ongeveer op hetzelfde uit. No regrets and no remorse... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |