|
Auteur: |
|
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Wat dacht je van Soulseek? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Lees jij wel eens disclaimers van sites? Ho wacht .. vooraan beginnen ... Kun je lezen? Hmm als ie nu nee zegt... wat dan? |
|
Ik geloof dat dit soort topics hier niet gewenst zijn. Opzich wel jammer dat die en FTP er niet meer is. Waarom weet ik eigenlijk niet want ik download nooit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Die FTP is ter ziele gegaan toen de eigenaar van de studentenkamer waar de server stond (met een van de snelste internetverbindingen van Nederland) verhuisd is.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-12-2005 19:05] |
|
quote: Lang lang geleden in een ver verre stad |
|
quote: Volgende maand komen ze in mijn woning een en ander aanpassen om de buurt geschikt te maken voor Glasvezel, eens kijken wat dat aan mogelijkheden gaat opleveren.. it better be good, want ik moet er een dag voor thuisblijven .. ('tussen 8.00 en 18.00') |
|
quote: nuff said... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Muziek algemeen |