|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, de data 25, 26 december is gejat van het "..."ethos/mythos/epos. Ben gvd die naam kwijt! Over een knakkert die met de zon ging vechten enzo. Maargoed, al die beste wensen enzo zijn overgewaardeerd, en slaan nergens op, ik bedoel, je hebt er niks aan. |
|
Ach, zo kun je mensen laten zien dat je ze lief vind. |
|
Een gezegende kerst allemaal en het beste voor 2006. Een veel goeie muziek |
|
niets aan toe te voegen Faustian Spirit of the Earth |
|
Bruce Banner |
|
is dat wel engels? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Excuse me? Bruce Banner |
|
Een goed 2006 @all!!! |
|
Nogmaals van ikke en de vrouw een fijn x-mass en een goed 2006... Of zoals het in zm een gewoonte is. Krijg een alcohol vergiftiging ,een druiper en sterf door een verschrikkelijke ziekte allemaal Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja fijne X-ass daar in Polen, nu maar hopen dat je in de sneeuw omkomt |
|
ja allen alvast een goed 2006 gewenst. en nie tevulle zoep'n.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: hehe al redelijk zat.... ik zal beloven dat ik niet meer drink dan ik op kan voor allemaal [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 25-12-2005 21:05] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: jij en zuipen hehehe Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Proost dan maar! |
|
New year, same shit Maar goed, veel , en aan iedereen toegewenst.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Dan heb je me gisteren niet gezien ( hehehe ken ook niet of je moet superogen hebben)flink wat vodka op....houdt het bloed vloeibaar Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Om de Kerstgedachte maar te verspreiden. |
|
quote: best wishes? hmm tis wel engels, ik dacht dat het een vernederlandst gezegde was ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
A merry f*cking black X-mass and 2006 to ya all and cheers Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |