![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, de data 25, 26 december is gejat van het "..."ethos/mythos/epos. Ben gvd die naam kwijt! ![]() Maargoed, al die beste wensen enzo zijn overgewaardeerd, en slaan nergens op, ik bedoel, je hebt er niks aan. ![]() ![]() |
|
Ach, zo kun je mensen laten zien dat je ze lief vind. ![]() |
|
Een gezegende kerst allemaal en het beste voor 2006. Een veel goeie muziek ![]() ![]() |
|
niets aan toe te voegen Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Bruce Banner ![]() |
|
is dat wel engels? ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Excuse me? Bruce Banner ![]() |
|
Een goed 2006 @all!!! ![]() |
|
Nogmaals van ikke en de vrouw een fijn x-mass en een goed 2006... Of zoals het in zm een gewoonte is. Krijg een alcohol vergiftiging ,een druiper en sterf door een verschrikkelijke ziekte allemaal ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ja fijne X-ass daar in Polen, nu maar hopen dat je in de sneeuw omkomt ![]() ![]() |
|
ja allen alvast een goed 2006 gewenst. en nie tevulle zoep'n.. ![]() ![]() In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. ![]() |
|
quote: hehe al redelijk zat.... ik zal beloven dat ik niet meer drink dan ik op kan ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 25-12-2005 21:05] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: jij en zuipen ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
Proost dan maar! ![]() ![]() |
|
New year, same shit ![]() Maar goed, veel ![]() ![]() ![]() Go ahead without me, I'll find my own way ![]() |
|
quote: Dan heb je me gisteren niet gezien ( hehehe ken ook niet of je moet superogen hebben)flink wat vodka op....houdt het bloed vloeibaar Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() Om de Kerstgedachte maar te verspreiden. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: best wishes? hmm tis wel engels, ik dacht dat het een vernederlandst gezegde was ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() A merry f*cking black X-mass and 2006 to ya all and cheers ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |