|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank voor de tip idd. Meteen ook maar even gereserveerd |
|
Reservering is binnen! |
|
Hier ook |
|
Hier ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Op de LD site staat nu dat de bar al om 17.00 uur open is en dat het optreden om 21.00 uur gaat beginnen ipv 20.00 uur. |
|
Moet je voor het optreden in Hasselt ook reserveren? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Little Devil is uitverkocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nog mensen problemen met reservatie in Aalst? Ik krijg maar geen bevestiging Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Wat was dit geweldig!! Een en al kippenvel momenten! Avondje om nooit te vergeten! |
|
quote: Jij zegt het! Ik ben er nog stil van, mooie avond. No Time For Tomatoes |
|
Oe... ik kijk hier echt naar uit!!! Vanavond!!! Tenminste dat hoopk toch Volgens site is het in Aalst volledig uitverkocht en ondanks feit datk dus al geruime tijd gereserveerd heb, nog steeds geen bevestiging Achja, is klein zaaltje,dus we blijven optimistisch... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik ben ongelooflijk blij dat het optreden in Tilburg verschoven was naar gisteren, anders hadden we er niet eens bij aanwezig kunnen zijn. Wat een prachtige avond! Hoogtepunten voor mij waren Fragile dreams, One last goodbye, Are you there en Flying. Deze nummers hebben bij mij voor de nodige traantjes gezorgd. Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de kunsten van John Smith, de zanger waar Danny Cavanagh het gisteren over had, check http://www.myspace.com/acousticsmith |
|
Geweldige avond gisteren inderdaad. Vrijdag in Hasselt weer |
|
quote: Oeh, lucky bastard! No Time For Tomatoes |
|
Gvd!! Khoor net dat mn reservatie er nie doorgekomen is... Kmag dus op mn kin kloppen vanav en wachten tot volgend jaar!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
De 26e nog snel gereserveerd en er gister dus heen gekard vanaf Arnhem. Was het meest sfeervolle concert van dit jaar, misschien ook wel van de afgelopen 9 jaar concertgangcarriere. Dus ik ben niet de enige die stond te slikken bij One Last Goodbye. Dit is echt wel voor herhaling vatbaar. |
|
quote: Ik ben gewoon zonder reservatie opgedaagd en zonder problemen binnengeraakt. De Witte Non denk ik dat je sowieso ook wel binnen kan als je op tijd bent. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
En hoe klonken de keys gisteren? |
|
quote: Mn vervoer wou het niet riskeren van ginder voor "gesloten" deur te staan... Man man, die gaat er voor boeten vanavond! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
En ook Hasselt vanavond was zeer de moeite waard. Volgens Danny de beste van de 3 shows. Op de heenweg er 2,5 uur over gedaan om vanuit Eindhoven in de sneeuwstorm 60 kilometer te rijden. Maar het was het zeer zeker waard |
|
Vond het een beetje tegenvallen... Er waren zeker een paar ontroerende momenten maar vond de covers (zeker die van John Smith) helemaal niets. Erg storend waren weer de "fans" die er lekker hard doorheen stonden te ouwehoeren Blijf voortaan lekker thuis, sukkels! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |