|
Auteur: |
|
|
Waar? Lucky in Rijssen. Bron: http://www.ephelduath.net/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaan we wel bij zijn I guess |
|
Ik wel in ieder geval. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Helaas hebben we deze show moeten cancellen, omdat de zaal niet beschikbaar is. Later dit jaar zullen er nieuwe NL shows komen. |
|
Morgen dus? |
|
quote: Wat merkwaardig . Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:scherp Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: naja de show was nog niet 100% bevestigd, maar gezien de redelijk korte aanloop periode heeft de band het al wel online gezet. En ik op mijn site. Helaas iets te optimistisch. |
|
*mailt het Bolwerk* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dus het is de bedoeling dat er later in 2006 alsnog iets georganiseerd wordt? En dan met meerdere tourdata? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
de 15de zijn ze in Tilburg, LittleDevil: Zondag 15 januari v.a. 15:00u: Metal Matinee Met vanaf 17:00u live: Ephel Duath (IT) + World Escape (DE) + Tephra (DE) Ephel Duath maakte onlangs de overstap naar Earache Records en speelt jazz metal, waarin vele verschillende metal stijlen op perfecte wijze worden gecombineerd. World Escape heette vroeger Doomstone en speelt melodische death metal. (hun bandsite tourschema moet nog aangepast worden) |
|
quote: nog nooit van die tent gehoord? waarom staat zo'n band niet in de kleien zaal van 013? volgens mij is namelijk een bar zo vol met die band? |
|
..ja, een bar is snel vol, maar de LD heeft achterin ook een zaal, daar kunnen 150 man in, dus op tijd komen denk. LITTLE DEVIL Café Little Devil, Stationsstraat 27,Tilburg, www.littledevil.nl (zie Fotoos voor de zaal) |
|
nice, kom wel ff kijken www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Index / Concerten |