|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Passende naam voor Iced Earth tribute band zeg "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:leek ons wel een coole naam omdat het de oude naam is van Iced Earth |
|
quote: Jij zegt t!! |
|
hehe, was ook niet cynisch [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 23-12-2005 0:54] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
komende zondag dus eerste optreden |
|
|
|
Iced Earth rules!! succes mannen! |
|
Mies ook!!! Succes dude! |
|
Hey maurice, waar moet ik de Eisenhower straat ongeveer zoeken, in het centrum ergens? Ik heb andere plannen, maar wellicht is er nog een mogelijkheid....(btw, it's Tim) " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:Eisenhowerstraat is in Limbrichterveld, daar waar die 5 grote flats zijn. |
|
Jammer dat het op een zondag is....... maar veel suc6 jongens ! |
|
ik ben er ook |
|
jammer genoeg moet ik dan werken. Maar is dat metal café nieuw? Ik woon in Sittard maar ik heb er nog nooit van gehoord. Komen daar nog meer gave dingen? Wel een aparte plek voor zo'n café. Of wilden ze veel blekkies aantrekken met al die zelfmoorden die daar worden gepleegd? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 21-01-2006 1:24] |
|
Ik las gisteren dat het een nieuwe samenwerking is tussen het metalcafe uit de Fenix en dat Downtown cafe. Ben benieuwd! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Komende optredens: 13-05 Margraten, Camion 09-09 Geleen, Ed & Rocco's |
|
quote: Als ik dan terug ben ben ik daar wel bij Wanneer komt Violate eigenlijk in de setlist? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-04-2006 10:22] |
|
In Septmeber aanwezig, leuke combi met Stormrider! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:Op dit moment is de setlist: Angels Holocaust, Birth Of The Wicked, Burning Times, Colors, Dark Saga, Desert Rain, Iced Earth, Last December, Prophecy, Pure Evil, Stormrider, The Coming Curse, The Hunter, Watching Over Me, When The Night Falls. We hebben (nog) geen plannen voor Violate. |
|
Mooi, tot aan Something Wicked dus....! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Kom 's hier in de buurt spelen! Iced Earth heerst! Zeker het oude werk. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Komende zaterdag spelen we in Margraten (Camion) |
|
|
|
quote:Gaaf |
|
Komende optreden: 16 juni in de Azijnfabriek in Roermond, samen met o.a. Stench of Death |
|
SoD, is dat dat bandje uit Weert of Nederweert? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |