|
Auteur: |
|
|
Hands Off KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja, zeker goede gitarist! Ik ken er helaas niet zo veel van, alleen live in....uuh, ergens in Duitsland. Vooral het nummer Moonchild is erg vet! .. |
|
RG is gaaf. Ik haal hem wel altijd met Randy Newman door elkaar. Die is nog gaver! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heb hier een live lp van, wel leuk idd. Het schijnt dat hij later nogal aan de drank is geraakt.. (hij is nu toch ook al dood right?) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ja, hij is aan de drank geraakt en ik volgens mij al een paar jaar dood. .. |
|
Ja, 14 juni 1995 is hij overleden. .. |
|
Zijn laatste optreden was overigens in Nederland. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Going to my hometown!! Laatst nog 'Bullfrog Express' gezien, briljante Gallagher coverband. |
|
Volgens mij komt er volgende week hier in Horst een Rory Gallagher cover band! Wednesday 26th July De Buun - Horst dus... [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 17-07-2006 17:47] .. |
|
Gister die tribute band gezien, was echt super vet! Het hele concert genoten! .. |
|
omg wat haat ik die vent signature |
|
Heb nu Tattoo opstaan, heerlijke plaat. Sowieso goede artiest! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Een van de beste gitaristen die ooit op deze aardkloot heeft rondgelopen. In zijn oeuvre zit werkelijk waar geen een slecht nummer en dat zijn toch behoorlijk wat albums. Speelt ontzettend lekkere blues met soms een hardrockrandje en vooral met ontzettend veel emotie in iedere noot. Ook kan hij ontzettend goed flamenco en folk spelen, dat is vooral op het album Wheels Within Wheels heel goed te horen. |
Index / Muziek algemeen |