|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Psychobilly Avond Psychobilly-avond in de Koornbeurs! Pak de Dapper Dan uit de kast, maak de grootste kuif en kom langs! Drie bands zullen zich van hun beste kant laten zien op zaterdag 28 januari in de eetzaal! Dicemen begon in 1999. In een nood tempo heeft de band met zijn 'Madman Rocking Sound' zijn stempel achter gelaten door heel de Europese Rocking-scene. Door de vele muziek-invloeden die door de verschillende leden in de muziek worden gebracht (rockabilly, psychobilly, punkrock, hardcore, metal e.d.) heeft de band een unieke sound weten samen te stellen dat een zeer wijd publiek aantrekt. In 2003 won de band de Grote Prijs van Zuid-Holland. De in 2001 uitgekomen Mini-CD Johnny Walker werd in zowel Nederlandse als buitenlandse zines extreem goed ontvangen en Europa lijkt te staan om te springen op de opkomende full length album waar de band nu druk voor aan het opnemen is. Vanavond staan ze in de Koornbeurs! Asmodeus schokte de Nederlandse televisiewereld met beelden van een Franse tour. Nog nooit eerder waren er zoveel klachten over live-beelden van een band. Maar daar gaat het niet om vanavond. Waar het wel om draait is de psychobilly muziek, met invloeden uit de metal, punk, country en rockabilly. Rauw, ruig en puur wordt het optreden dat ze neer gaan zetten! In 2001 ging Paranoid, na een break van bijna 5 jaar, verder met waar ze gebleven zijn: het maken van pure rock-‘n-roll. De muziek is een ijzersterke combinatie van psycho, punk en blues, waarvan Paranoid een eigen stijl rock-‘n-roll muziek maakt. Elk instrument speelt duidelijk een hoofdrol en elk nummer wekt een oprecht eigen gevoel op. Eind 2004 brachten ze hun debuut cd uit. Een energiek optreden waarbij je je geen seconde hoeft te vervelen en kunt genieten van een strakke set! zaterdag 28 januari 21:00-01:00 lokatie: eetzaal entree: € 3,- OJV de Koornbeurs voldersgracht 1 2611 ET Delft postbus 3131 2601 DC Delft telefoon : 015.2124742 fax : 015.2146570 http://www.koornbeurs.nl/index.php?newsid=73 [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 03-01-2007 22:30] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Cool, helaas niet in de buurt. Ik ga 4 februari wel in Breda |
|
lol, €3 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Yoehoe! de dobbelsteenmannen Best kans dat ik er ben ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Vanavond dus!!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
godver zin in :p |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Even de vetkuif uit het spreekwoordelijke vet halen en gaan! R.O.C.K.E.R. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Het was gaaf!!!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wederom Dicemen in Delft! Datum06-04-2006 Tijd21:00 - 23:00 Locatiezaal Entree€ 5,- http://www.speakers.nl/agenda.php?activiteit=1041 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
wordt weer gaaf |
|
Hopelijk donderdag vrij. |
|
Ik heb er zin an. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Het was een erg gaaf optreden, was net op tijd terug uit m`n werk "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Het Heerschte!!!!!!!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vanavond (21-4-06) weer los op keiharde rock 'n roll! Plaats van vreugde ditmaal in Zoetermeer in Latenstaan. (http://www.latenstaan.tk/) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Woehoe!!!!!!!!!!!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Op 2e Pinksterdag maandag 5 juni, zal Stichting Westerpop de programmering bekendmaken van de 17e Westerpop. Stichting Westerpop organiseert i.s.m Café Sport op 2e Pinksterdag een festival genaamd Pink-A-Billy. Vanaf 13:00 uur zal de Raamstraat in Delft worden omgetoverd tot Rock&Roll straat. Er is een USA-Carmeeting van Amerikaanse auto’s uit de jaren 50 met o.a Cadillacs, Chevy’s, Pontiacs etc, etc. Op het plein voor de Wending komt een podium met shows van de Dicemen-NL-(Rock-a-Billy) en Monti Amundson-Usa-(Bluesrock) Tevens is er een groot terras met een markt (non)food & drinks. In Café Sport ook gelegen aan deze straat, zal later op de dag een optreden plaatsvinden van Jesse Dayton-Usa-(Countryrock) Om 18:00 uur wordt de programmering van aankomende Westerpop bekend gemaakt. Na de bekendmaking is op deze site alles te vinden over Westerpop 2006. Lokatie: De Wending/ Café sport Aanvang: 13:00 uur Entree: Gratis Adres: Raamstraat Delft. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 20-05-2006 14:47] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
vet, Psychobilly heerst! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Komen dus. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Schop. Wees aanstaande maandag 05-06-2006 allen aanwezig! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik gebruik dit topic maar: Er zijn weer data bekend voor optredens!! 16-12-2006 20:00 Heaven's Door, Oss 22-12-2006 20:00 The Rambler, Eindhoven 06-01-2007 20:00 De Maatschappij, Scheveningen 17-02-2007 20:00 Zaal Hogekamp, Lichtenvoorde Ik ga naar het optreden op 6 januari in Scheveningen. http://www.dicemen.net http://www.myspace.com/dicemen Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vette muziek is dat, hele tijd geleden eens in Utrecht gezien, was zeer de moeite waard. |
|
quote: Aanstaande zaterdag!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 03-01-2007 21:35] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |