|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo ... maar eens tijd om een geheel topic te wijden aan: Carnal Leftovers Neem aan dat menigeen niet onbekend zijn met dit gez(w)ellige Deathmetal gezelschap uit Zwolle! Allereerst dus de nieuwste mini-cd: "Pressure Pleasure" is net uit op het Crash Landing Records label! 4 studio- en 2 livenummers opgenomen tijdens het fameuze optreden op Stonehenge Festival 2004! Een van de nummers kan je hier downloaden! Tevens staan op onze website nog enkele andere nummers te downloaden van de vorige demo en het Stonehenge optreden! Voor de rest kunnen wij alvast 2 livedata noteren. en wel te weten: * 14 Januari - Elektra Sliedrecht. Met o.a. Massive Assault * 28 Januari - Podium Hoogeveen. Met o.a. Massive Assault & God Dethroned Meer nieuwtjes hopelijk binnenkort! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 11-01-2006 22:13] |
|
Sigma Enigma! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ooooh Carnal Leftovers Trouwens, zeer leuk cdtje hoor.. het aanschaffen waard! |
|
quote: Edit: Michel had verkeerd gelezen en hij was nog niet opgestuurd! Maar dat gaat ie nu gelijk doen ... dus binnenkort kan men de cd verwachten! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 24-12-2005 13:36] |
|
goed lezen is een kunst... ...die ik nog niet helemaal beheersch... [Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 24-12-2005 13:39] |
|
he said 'heersch' huhuh.. wel van toepassing op Pressure Pleasure |
|
deze had ik nog nie gezien, cool www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
14 januari kom ik wel ff kijken |
|
Ik mocht de mcd laatst niet kopen van theedoek, maar komt wel goed binnenkort iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ah, een eigen topic. Beterrrrrrrr! Kom de 14e ook wel ff langsbangen... [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 27-12-2005 21:13] |
|
zo dan! een eigenste topic COOL Ik heb errug veel zin in de 14e, na 3 maand niet optreden moet alles weer uit mijn systeem gebangd worden! Cya!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Binnenkort ook met de Tilburgse shaormaboer, of niet dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: kan wel lachen maar uhh..... |
|
Vette plaat gasen!!! |
|
ben benieuwd, die live meuk van stonehenge heerste best hard Je moeder. |
|
Nieuwe gig bevestigd: Wanneer? 4 maart Waar? 't Wapen van Eibergen in (jawel, tromgeroffel) Eibergen! Samen met? Death Squad, Devious, Officium Triste en Caedere Komt allen en laat u wegblazen, nu ook in 2006!!! [Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 05-01-2006 17:31] |
|
quote:Wel naar LoM zag ik wel. De hoes is alvast erg gaaf! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dank je En tja ... Lom is nooit positief over ons geweest ... waarom zouden ze dat nu wel doen?! En ja ... als t goed is, heeft de redactie de cd al binnen! |
|
quote:Eggmountains! omg Death Squad bestaat nog steeds.. doen ze netjes |
|
quote: |
|
14 januari ben ik er iig bij |
|
quote:Oei leuke tent, eens fiks bezopen geweest ... |
|
De link naar het nummer van de nieuwe cd klopt niet (moet nog iets van "01 - " voor) maar wel gevonden en nu luisterende. Klinkt best lekker maar de drums zijn met afstand de zwakste schakel hier en ze staan ook wat te ver voorin de mix ten nadele van voornamelijk de bas. |
|
quote: ??????????????????????????????????????????? HUH www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
moet zeggen dat ik het geluid van de opnames ook "ergens" niet vindt kloppen. maar goed... gezien mijn eigen opname ervaringen met LD'50 en EMOTIE kan ik beter maar mijn mond houden. HAHAHAHA |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |