|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vervang oud maar door jong, jong. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Radio luisteren is zoooo niet Black Metal verantwoord. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Vergis je niet, alle alcohol droogt je keel uit. Misschien dat het bij het doorslikken even verzachtend voelt, op den duur droogt het je stembanden uit. Zelfde geldt voor koffie... Thee met honing blijft toch mijn favo, en een appel eten schijnt ook goed voor je keel te zijn, vraag me niet waarom maar de dirigent van mn ma's koor laat iedereen voor de repetitie een appel eten... My friend, watch out for traitors... |
|
quote: mmm, in 2005 (waar blijft de tijd?)al fantatsische tips gegeven zie ik. in ieder geval: (tip 3) heb nog steeds m'n stembanden, ondanks alle drank en brandaris... |
|
quote: ik denk (serieus) door het appelsap-zuur... mogelijk breekt dat 't slijm wat af ofzo, waardoor je beter kunt zingen. |
|
quote:Dat zou zomaar kunnen. Ik zal het voor de gein eens navragen... My friend, watch out for traitors... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |