![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Vandaag ook al uitverkocht, ja? Ik zou denken dat de 28e eerder uitverkocht zou zijn. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-12-2005 16:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ow ja shit! Verkeerde datum. Admin? ![]() ![]() |
|
Iemand plek over in auto? Vanaf Zwolle ergens? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote:ze komen ook in hardeberg dichter in de buurt ![]() ![]() |
|
Jupz. 28 Januari in het Podium in Hardenberg. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. ![]() |
|
quote:idd ![]() ![]() |
|
quote: Klopt, maar naar dit concert gaat mijn collega voor de review en heb ik een fotopas gekregen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Het was een leuk concert! Grappige stage show, er stond o.a. een fokking auto op stage geparkeerd. ![]() De drukte was alleen wel irritant, het concert was uitverkocht en vooral voor de trap was het dringen. Ow ja en die drum solo (compleet tegenovergestelde geldt voor de keys & gitaar solo's) was echt saai. Normaal ben ik altijd wel onder de indruk van zo'n solo maar dit leek nergens op. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 29-12-2005 13:31] ![]() |
|
Die drumsolo stelde inderdaad niet veel voor nee. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |