|
Auteur: |
|
|
Vandaag ook al uitverkocht, ja? Ik zou denken dat de 28e eerder uitverkocht zou zijn. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-12-2005 16:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ow ja shit! Verkeerde datum. Admin? |
|
Iemand plek over in auto? Vanaf Zwolle ergens? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:ze komen ook in hardeberg dichter in de buurt |
|
Jupz. 28 Januari in het Podium in Hardenberg. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote:idd |
|
quote: Klopt, maar naar dit concert gaat mijn collega voor de review en heb ik een fotopas gekregen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Het was een leuk concert! Grappige stage show, er stond o.a. een fokking auto op stage geparkeerd. Het geluid was in het begin wat minder, de gitaren mochten echt een stuk harder. Later werd dat gelukkig wel beter, maar de keyboards waren duidelijk aanwezig en dat is essentieel met Bodom. De drukte was alleen wel irritant, het concert was uitverkocht en vooral voor de trap was het dringen. Ow ja en die drum solo (compleet tegenovergestelde geldt voor de keys & gitaar solo's) was echt saai. Normaal ben ik altijd wel onder de indruk van zo'n solo maar dit leek nergens op. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 29-12-2005 13:31] |
|
Die drumsolo stelde inderdaad niet veel voor nee. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
Index / Concerten |