|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb nog een rehearsal tape liggen geloof ik. Tape is oneindig bout iig, maar ook oud. Benieuwd naar het nieuwe. |
|
ik heb gister de Booswichterij plaat gehoord, prima te pruimen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb de Uwer ter ere full length nog liggen... Ben wel benieuwd naar die nieuwe plaat ja! Iemand meer info over hoe die klinkt? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
een vette productie! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
yeps ben groot liefhebber van het oude en neiwue werk die neiwue cd is een van de vetste black metal albums ooit in Nederland uitgebracht... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
de neiwue plaat heeft een zeer agressieve productie, opgenomen in dezelfde studio als "Langs Galg en Rad" van Fluisterowud, maar een net iets rauwer geluidje... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
kan ik het alleen maar mee eens zijn, er staan ook weer van die fijne orkestrale instrumentale stukken op. Het drumwerk is ook erg lekker en dit keer wel te onderscheiden, gespeeld door 2 drummers. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: quote: N.I.E.U.W.E. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat klinkt zeer belovend allemaal! Zeker zo rap mogelijk mn klauwen om moeten gaan slaan Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik heb een nummer gehoord van de nieuwe CD en dat viel mij toch wat tegen. Ik mis de sfeer en het gevoel van dat oude lekkere brakke werk. Ook mis ik de key's. Sagelinge weet echt mooie keyboard stukken inelkaar te draaien. Booswichterij is qua productie zeker het beste Galgeras werk tot nu toe maar doe mij toch maar het werk van voor de 'Hate, Rage and Chaos' split CD. Lingedal vind ik trouwens ook een fijn projectje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb eigenlijk alleen maar die tape uit 2000. Misschien maar eens wat meer aanschaffen. |
|
quote: er zitten trouwens nog steeds keyboardpassages is, zij het minder brak maar nog goed sfeervol. Je moeder. |
|
quote:Dan moet ik de rest maar eens beluisteren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Interesse is gewekt. Deze muziek ga ik spoedig eens proberen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Jaren terug heb ik ooit een bandje gekocht van Galgeras. Toen klonk het eerste nummer, Satyriassis als ik het mij goed herriner, best wel goed! Ikzelf vond de rest van zijn werken minderwaardig ivm de kwaliteit. Mede door deze CD (of moet ik mp3's zeggen?) herriner ik mezelf weer hoe mooi iets lelijks kan zijn. |
|
er was toch een sample van het nieuwe album ? Ik had die ergens zien staan en dacht: "oh die download ik binnenkort wel eens" maar ik zie hem nergens meer staan wie o wie kan me helpen. |
|
De muziek bevatte soms aardige ideeën, maar deze waren verder niet dusdanig uitgewerkt dat er een zinvolle compositie ontstond. Een zogenaamde 'cult-status' kan dat niet redden. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
scheelt dan weer dat er geen cult status is Je moeder. |
|
Lang geleden eens gehoord, maar ik vond het niet echt boeiend. Ik heb het zoiezo niet op dit soort muur van ruis bandjes, maar ik zal die nieuwe plaat dan maar eens proberen. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Sagelinge maakt al meer als 15 jaar extreme muziek, dus je kan beter je bek houden over "cult-status" etc... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
heb ook nog ergens iets van rond liggen, zal ut es opzetten weer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Maar eens even in de gaten houden. |
|
Dit is ook zo dood als een pier wellicht? signature |
|
Nou nu niet meer blijkbaar Heb van de zomer op een festival per puur toeval booswichterij op vinyl gekocht. Had nog nooit van de band gehoord maar was in een gekke bui en dat ding was niet duur. Was zeker geen miskoop! Leuke verassing toen ik thuis kwam en het maar eens ging luisteren ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |