IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Galgeras Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-12-2005 3:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/


meer mensen bekend met deze NL black band? vast wel

begon als brakke obscure black met veel geniale keyboardpassages maar nu is er een full lenght uit die 10x professioneler van opzet is. wel minder obscuur naar mijn mening maar dan nog erg sterk.

Magdestein Demo, 2000
Uwer ter Ere Full-length, 2002
Reliekrover Best of/Compilation, 2003
Maan Demo, 2003
Rage, Hate and Chaos Split, 2004
Hellegast Demo, 2005
Booswichterij Full-length, 2005



[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-12-2005 3:43]


Je moeder.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-12-2005 6:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Heb nog een rehearsal tape liggen geloof ik. Tape is oneindig bout iig, maar ook oud. Benieuwd naar het nieuwe.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-12-2005 8:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb gister de Booswichterij plaat gehoord, prima te pruimen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 28-12-2005 11:59 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ik heb de Uwer ter ere full length nog liggen... Ben wel benieuwd naar die nieuwe plaat ja! Iemand meer info over hoe die klinkt?


Member of the iso-betawuste crew!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-12-2005 12:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

een vette productie!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-12-2005 12:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yeps

ben groot liefhebber van het oude en neiwue werk

die neiwue cd is een van de vetste black metal albums ooit in Nederland uitgebracht...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-12-2005 12:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

de neiwue plaat heeft een zeer agressieve productie, opgenomen in dezelfde studio als "Langs Galg en Rad" van Fluisterowud, maar een net iets rauwer geluidje...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-12-2005 12:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

kan ik het alleen maar mee eens zijn, er staan ook weer van die fijne orkestrale instrumentale stukken op. Het drumwerk is ook erg lekker en dit keer wel te onderscheiden, gespeeld door 2 drummers.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-12-2005 12:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 12:07 schreef irritante klootzak het volgende:
yeps

ben groot liefhebber van het oude en neiwue werk

die neiwue cd is een van de vetste black metal albums ooit in Nederland uitgebracht...
quote:
Op 28 december 2005 12:08 schreef irritante klootzak het volgende:
de neiwue plaat heeft een zeer agressieve productie, opgenomen in dezelfde studio als "Langs Galg en Rad" van Fluisterowud, maar een net iets rauwer geluidje...

N.I.E.U.W.E.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 28-12-2005 12:18 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Dat klinkt zeer belovend allemaal! Zeker zo rap mogelijk mn klauwen om moeten gaan slaan


Member of the iso-betawuste crew!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2005 12:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb een nummer gehoord van de nieuwe CD en dat viel mij toch wat tegen. Ik mis de sfeer en het gevoel van dat oude lekkere brakke werk. Ook mis ik de key's. Sagelinge weet echt mooie keyboard stukken inelkaar te draaien.
Booswichterij is qua productie zeker het beste Galgeras werk tot nu toe maar doe mij toch maar het werk van voor de 'Hate, Rage and Chaos' split CD.

Lingedal vind ik trouwens ook een fijn projectje.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-12-2005 13:42 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb eigenlijk alleen maar die tape uit 2000. Misschien maar eens wat meer aanschaffen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-12-2005 16:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 december 2005 12:42 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb een nummer gehoord van de nieuwe CD en dat viel mij toch wat tegen. Ik mis de sfeer en het gevoel van dat oude lekkere brakke werk. Ook mis ik de key's. Sagelinge weet echt mooie keyboard stukken inelkaar te draaien.
Booswichterij is qua productie zeker het beste Galgeras werk tot nu toe maar doe mij toch maar het werk van voor de 'Hate, Rage and Chaos' split CD.

Lingedal vind ik trouwens ook een fijn projectje.


er zitten trouwens nog steeds keyboardpassages is, zij het minder brak maar nog goed sfeervol.


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2005 17:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 16:19 schreef karnivoor het volgende:
er zitten trouwens nog steeds keyboardpassages is, zij het minder brak maar nog goed sfeervol.
Dan moet ik de rest maar eens beluisteren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 28-12-2005 18:11 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Interesse is gewekt. Deze muziek ga ik spoedig eens proberen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Hanzz
Usericon van Hanzz
Posted 28-12-2005 18:24 by Hanzz Wijzig reactieProfiel van HanzzQuote dit bericht

Jaren terug heb ik ooit een bandje gekocht van Galgeras. Toen klonk het eerste nummer, Satyriassis als ik het mij goed herriner, best wel goed! Ikzelf vond de rest van zijn werken minderwaardig ivm de kwaliteit.

Mede door deze CD (of moet ik mp3's zeggen?) herriner ik mezelf weer hoe mooi iets lelijks kan zijn.


Pred
Usericon van Pred
Posted 28-12-2005 19:09 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

er was toch een sample van het nieuwe album ? Ik had die ergens zien staan en dacht: "oh die download ik binnenkort wel eens" maar ik zie hem nergens meer staan
wie o wie kan me helpen.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 28-12-2005 21:24 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

De muziek bevatte soms aardige ideeën, maar deze waren verder niet dusdanig uitgewerkt dat er een zinvolle compositie ontstond.
Een zogenaamde 'cult-status' kan dat niet redden.



"And as things fell apart, nobody paid much attention"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-12-2005 0:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

scheelt dan weer dat er geen cult status is


Je moeder.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 29-12-2005 9:21 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Lang geleden eens gehoord, maar ik vond het niet echt boeiend. Ik heb het zoiezo niet op dit soort muur van ruis bandjes, maar ik zal die nieuwe plaat dan maar eens proberen.


don't mistake lack of talent for genius


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-12-2005 11:58 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 21:24 schreef Cryptogram het volgende:
De muziek bevatte soms aardige ideeën, maar deze waren verder niet dusdanig uitgewerkt dat er een zinvolle compositie ontstond.
Een zogenaamde 'cult-status' kan dat niet redden.





Sagelinge maakt al meer als 15 jaar extreme muziek, dus je kan beter je bek houden over "cult-status" etc...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-12-2005 12:10 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

heb ook nog ergens iets van rond liggen, zal ut es opzetten weer


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-12-2005 12:12 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maar eens even in de gaten houden.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2012 21:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dit is ook zo dood als een pier wellicht?


signature


Kalma
Usericon van Kalma
Posted 05-03-2012 13:41 by Kalma Wijzig reactieProfiel van KalmaQuote dit berichthttp://www.sammyfoppen.nl

Nou nu niet meer blijkbaar
Heb van de zomer op een festival per puur toeval booswichterij op vinyl gekocht. Had nog nooit van de band gehoord maar was in een gekke bui en dat ding was niet duur. Was zeker geen miskoop! Leuke verassing toen ik thuis kwam en het maar eens ging luisteren


´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec)


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-03-2012 13:43 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2012 13:41 schreef Kalma het volgende:

was in een gekke bui



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen