|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Line up 20:00 - 20:30 FUBAR 20:45 - 21:15 Suppository 21:30 - 22:10 Sayyadina 22:30 - 23:30 Rotten Sound Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl |
|
vet vet vet |
|
Ja daar moet ik maar heengaan... |
|
Daar gaan we heel serieus over na denken !! |
|
hm, wil daar wel eens heen Je moeder. |
|
Sayyadina ~ Rotten Sound, leuk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mijn laatste optreden met Suppository... EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
gezellig hoor |
|
Sayyadina! |
|
ik zal er zijn, party |
|
Fucking cunty bollocks... Vergeten Hoe was het? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Is dat niet gewoon een nee? Het is al zo'n beetje afgelopen hoor. |
|
quote: Nee, dat is geen nee. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Wel godver, kom ik met de datum in de war! Is de schuld van Ethereal... |
|
Maar goed, ik heb voor komende avond nog niets. Straks maar eens kijken of er nog wat lui bij mij in de buurt er voor te porren zijn. |
|
Ohja woeps.. Eens kijken of ik nog kan gaan!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mocht je toevallig via Z-O Drenthe rijden... |
|
quote: Dat vertel ik je vanavond wel |
|
Niet zeuren Ethereal.. Gewoon komen.. Die drummer van rotten sound MOET je zien! EN je krijgt natuurlijk bier! |
|
doe mij ook maar zo'n biertje trollemansch! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
yes, over een uurtje wordt ik al opgepikt, hoe laat begint het festijn? |
|
half 8 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik skip... Moet meer vrienden zien te vinden die grindcore weten te waarderen en ook kunnen... |
|
quote: +1 Nou ja, de poolhal is ook wel leuk |
|
en eht was kankervet Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |