![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
jammer datze live niet zo indrukwekkend zijn.... de zang is het zwakke punt, live dan.... Maar als dit snor zit is het live ook okay. ![]() |
|
Ik heb een DVD van ze gezien en daar was ie erg goed bij stem. Ik hoop dus maar dat ie dat de 12e ook is ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
TOUR GECANCELLED. ![]() Zanger/gitarist Claudio Sanchez heeft zijn hand gebroken, dus de tour is verplaatst naar later dit voorjaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
ze waren wel in Nighttown... ![]() |
|
quote: Mooi! Misschien kan ik ze dan ook zien ![]() En nu maar hopen dat ze Thrice ook weer gewoon meenemen dan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik geloof dat ze nu apart van elkaar naar Nederland gaan komen. Ws ergens in mei ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 09-01-2006 19:32] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
12 februari dus! (deze zondag) Heb verdomme nog geen kaarten geregeld... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |