|
Auteur: |
|
|
jammer datze live niet zo indrukwekkend zijn.... de zang is het zwakke punt, live dan.... Maar als dit snor zit is het live ook okay. |
|
Ik heb een DVD van ze gezien en daar was ie erg goed bij stem. Ik hoop dus maar dat ie dat de 12e ook is Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
TOUR GECANCELLED. Zanger/gitarist Claudio Sanchez heeft zijn hand gebroken, dus de tour is verplaatst naar later dit voorjaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ze waren wel in Nighttown... |
|
quote: Mooi! Misschien kan ik ze dan ook zien En nu maar hopen dat ze Thrice ook weer gewoon meenemen dan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik geloof dat ze nu apart van elkaar naar Nederland gaan komen. Ws ergens in mei ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 09-01-2006 19:32] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
12 februari dus! (deze zondag) Heb verdomme nog geen kaarten geregeld... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Index / Concerten |