IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 12/01/06: Coheed and Cambria + Thrice @ Melkweg
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-12-2005 15:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Niet verschrikkelijk metal, maar wel enorm gaaf! Liefhebbers die hier naartoe gaan?

Deuren open 19:30
Aanvang 20:00
Entree 14 euro

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-12-2005 15:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

jammer datze live niet zo indrukwekkend zijn.... de zang is het zwakke punt, live dan.... Maar als dit snor zit is het live ook okay.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-12-2005 15:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb een DVD van ze gezien en daar was ie erg goed bij stem. Ik hoop dus maar dat ie dat de 12e ook is

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-01-2006 23:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

TOUR GECANCELLED.

Zanger/gitarist Claudio Sanchez heeft zijn hand gebroken, dus de tour is verplaatst naar later dit voorjaar.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-01-2006 0:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ze waren wel in Nighttown...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2006 16:50 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 3 januari 2006 23:13 schreef NecRobert het volgende:
TOUR GECANCELLED.

Zanger/gitarist Claudio Sanchez heeft zijn hand gebroken, dus de tour is verplaatst naar later dit voorjaar.

Mooi! Misschien kan ik ze dan ook zien
En nu maar hopen dat ze Thrice ook weer gewoon meenemen dan.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2006 19:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik geloof dat ze nu apart van elkaar naar Nederland gaan komen. Ws ergens in mei ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 09-01-2006 19:32]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-02-2006 16:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

12 februari dus! (deze zondag)
Heb verdomme nog geen kaarten geregeld...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com