|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Thrashmetal=>Deathmetal= trashmetal Toch Asbest/Arrebar? Morgen Feescht! [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 13-01-2006 19:49] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Nu ga je je eigen knuddigheid op onze ontwikkeling in de stijl afrekenen. Dat is niet echt logisch he. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Tja, krijg je ervan als je een schrijffout maakt, en je je zusje een poster in elkaar laat knallen he? Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Zie je, geef je alweer een ander de schuld "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
@ Asbest en Enfeeble, twas gezellig gister! ennuh...Arrebar, vette basgitaar heb je! -------------------------------------------- Minder leuk van gisteravond is dat mijn prachtige Mindscan-zusterkapje is gestolen van het podium! I WANT IT BACK! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 15-01-2006 16:13] Don't blush when I rip you open |
|
Het was erg gaaf! Ik ben echt kapot hehe Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Jij ook trouwens "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |