![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Thrashmetal=>Deathmetal= trashmetal ![]() Toch Asbest/Arrebar? ![]() Morgen Feescht! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 13-01-2006 19:49] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
Nu ga je je eigen knuddigheid op onze ontwikkeling in de stijl afrekenen. Dat is niet echt logisch he. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Tja, krijg je ervan als je een schrijffout maakt, en je je zusje een poster in elkaar laat knallen he? ![]() ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
quote: Zie je, geef je alweer een ander de schuld ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
@ Asbest en Enfeeble, twas gezellig gister! ennuh...Arrebar, vette basgitaar heb je! ![]() -------------------------------------------- Minder leuk van gisteravond is dat mijn prachtige Mindscan-zusterkapje is gestolen van het podium! ![]() ![]() I WANT IT BACK! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 15-01-2006 16:13] Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Het was erg gaaf! ![]() Ik ben echt kapot hehe Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Jij ook trouwens "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |