IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nifelheim Vorige pagina | Volgende pagina
General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 04-04-2002 23:48 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Tja ik neem aan dat mensen die niet begrijpen wat metal is Nifelheim niet zo leuk vinden.
Als metalliefhebber vind ik deze band echt fantastisch. Niet alleen spelen ze goed, ze hebben ook de juiste houding op het podium.



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-04-2002 10:54 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Die EP "Unholy Death" is ook geweldig, zijn de eerste opnames van ze. Behoorlijk rauw.

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 01-03-2004 23:48]


Ik, Wil Schuurman


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-05-2002 12:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Servants of Darkness heerscht


Der Sturmer
Usericon van Der Sturmer
Posted 21-05-2002 17:48 by Der Sturmer Wijzig reactieProfiel van Der SturmerQuote dit bericht

Hey Cadaveria, over dat stukje tekst in een lp krassen, dar doen ze machinaal bij de fabriek, kun je gewoon op geven, wat er in moet staan, verder geloof ik dat de meeste nifelheim lp's tot 1000 stuks gelimiteerd zijn, Cheers!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-05-2002 18:20 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik wil verdomme ook een nifelheim L.P.
Die muziek is niet bestemd om op c.d. te luisteren...



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 18:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 17:48 schreef Der Sturmer het volgende:
Hey Cadaveria, over dat stukje tekst in een lp krassen, dar doen ze machinaal bij de fabriek, kun je gewoon op geven, wat er in moet staan, verder geloof ik dat de meeste nifelheim lp's tot 1000 stuks gelimiteerd zijn, Cheers!
heh jammer.. krassen zul je kreng!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-01-2003 22:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

'Tis weer een poos geweest. Het enige wat ik van deze gasten heb is 1 track op een compilatie CD van de Ablaze-mag van April 2001; nl."Black Evil"
"Heerlijk Cliche" zal ik maar zeggen maar dit schopt mudderfokking KONT mensen!!!
Ik snap echt niet hoe ik deze gasten zooo lang links heb laten zitten GVD, tijd voor een inhaalslag! NI...FEL...HEEEIIIM!!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-01-2003 12:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hehe probeer vooral "Devil's Force" echt een monsterlijk album ! Vunzige riffs, gierende solo's en dat alles in een geniaal rauwe mix !

Servants of darkness (incl. Black Evil) is ook heel sterk (iets minder dan devils force vind ik) maar wel wat minder vunzig.


Ik, Wil Schuurman


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-01-2003 17:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nifelheim heerscht idd! Die zou ik graag nog eens een keertje live zien...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 21:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Rotschop omhoog....


Ik heb deze rakkers net in mijn kast opgedoken (nut van opruimen ). Wat een lekker zieke black/thrash


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-12-2003 22:05 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb sinds een tijdje ook Devil's Force. heerschende muziek maken deze gasten.

Geweldige solo's en vocals. Samen met Destruction de beste Thrash die er is. Het heeft natuurlijk wel een heel ander geluid.

Bestaan ze eigenlijk nog? Het laatste nieuws op de homepage is van 2000.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-12-2003 22:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Volgens Ztephan van Satanic Slaughter waren Tyrant en Hellbutcher bezig met het schrijven van nieuw materiaal!

http://www.zwaremetalen.com/interview/1366.html


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-12-2003 22:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ja snagger moet mij dit toch es laten horen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-12-2003 22:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dat zal ik zeker eens doen Vik, hehe


Ik, Wil Schuurman


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-12-2003 22:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 22:33 schreef Snagger het volgende:
Dat zal ik zeker eens doen Vik, hehe
Wat een snelle reactie
volgens mij heb jij stiekem 24/7 zm aanstaan jonge man


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-12-2003 22:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Geen twijfel mogelijk

Die RSI heb ik dan ook echt te danken aan het F5-en op ZM !


Ik, Wil Schuurman


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-12-2003 22:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 22:56 schreef Snagger het volgende:
Geen twijfel mogelijk

Die RSI heb ik dan ook echt te danken aan het F5-en op ZM !
tss tss en dat ales ''de rotte appel'' van zm


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-03-2004 23:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hee, onze Zweedse evil twins zijn terug:

NIFELHEIM "13 Years" LP €12,50
(Swedens old school BM heroes Nr 1 return with an 13 years cellebration LP featuring unreleased stuff, some cover versions and live stuff. Clear or Sperm-white Vinyl)

Iemand enig idee wat er zo ongeveer opstaat / of 'em al gehoord heeft?


Ik, Wil Schuurman


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-03-2004 11:39 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 1 maart 2004 23:44 schreef Snagger het volgende:
Hee, onze Zweedse evil twins zijn terug:

NIFELHEIM "13 Years" LP €12,50
(Swedens old school BM heroes Nr 1 return with an 13 years cellebration LP featuring unreleased stuff, some cover versions and live stuff. Clear or Sperm-white Vinyl)

Iemand enig idee wat er zo ongeveer opstaat / of 'em al gehoord heeft?


NIFELHEIM - 13 YEARS LP
Released in the end of 2003, limited to 1000 copies.

SIDE A:
1. INTRO
2. UNHOLY DEATH
3. REAPER
4. MEAN MACHINE
5. HELLISH BLASPHEMY
6. EARWIGS IN YOUR VEINS
7. SACRIFICE TO THE LORD OF DARKNESS

SIDE B:
8. SATANIC SACRIFICE
9. EVIL BLASPHEMIES
10. THE BESTIAL AVENGER
11. DEATHSTRIKE FROM HELL
12. THE FINAL SLAUGHTER
13. SPID

Finally this much anticipated volume is here, featuring 13 obscure cult tracks of Black Metal devastation! Limited to 1000 copies on clear vinyl this is of course a must buy for anyone insane enough to understand why Nifelheim are thirteen times better than any other Black Metal act within the so called "scene" of today. So send your money, fragments of poser skulls, used tampons etc. and we will ship immediately!
Price incl. P & P (Sweden): 120 SEK
Price incl. P & P (R.O.T.W): 14 Euro/$18



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2004 11:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 11:39 schreef Vampire Ricardo het volgende:
...this much anticipated volume...


Grappig altijd zulke onbeschaamde zelfverheerlijking.(Stelt Nifelheim iets voor qua populariteit)


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-03-2004 11:52 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 2 maart 2004 11:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Grappig altijd zulke onbeschaamde zelfverheerlijking.(Stelt Nifelheim iets voor qua populariteit)


hehehe, moet je eens promosheets binnenkrijgen. Af en toe lijkt het net alsof je de uitvinders van black metal in je handen heb....volgens de promosheet dan.

Nifelheim stelt daadwerkelijk iets voor. Door hun "Fuck You" mentaliteit en rauwe thrashy black metal hebben ze een aardige fanschare opgebouwd. Interviews met die gasten zijn niet altijd van een hoog niveau. Dan komt de "Fuck You" mentaliteit letterlijk naar boven.



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-03-2004 11:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben eens benieuwd naar nieuw materiaal van die figuren. Een dik half jaar terug waren Tyrant en Hellbutcher daar iig mee bezig.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2004 12:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 11:52 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Nifelheim stelt daadwerkelijk iets voor. Door hun "Fuck You" mentaliteit en rauwe thrashy black metal hebben ze een aardige fanschare opgebouwd. Interviews met die gasten zijn niet altijd van een hoog niveau. Dan komt de "Fuck You" mentaliteit letterlijk naar boven.


Voor de volledigheid, ik heb er een cd van en vind die heel goed. het is alleen niks meer dan een goede kopie van venom (iets ge-upgraded). zelfs hun attitude is volledig "venom".

Maar je hoort zo weinig van de band (qua optredens etc)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-03-2004 12:02]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-03-2004 12:05 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ja klopt, de band is ook niet altijd 100% betrouwbaar qua optredens geloof ik. Laatste keer in Ned. was op Stonehenge 2001 denk ik.

Maar hun albums vind ik echt geweldig, vooral "Devil's Force".Zal die LP ook maar eens bestellen dan.


Ik, Wil Schuurman


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 02-03-2004 12:26 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Devil's Force moet ik ook even hebben.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen