|
Auteur: |
|
|
*schop* Wijziging in het programma; Zaterdag 14 januari 2006 Ukien Kampen The Monolith Deathcult Beyond Belief Erebus Zaal open 21:30 Eerste band 22:00 Entree: 5 euro [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 10-01-2006 17:42] |
|
spijtig dat ik dan een feest in Luttenberg heb... met de heren van INIURIA, BILE en INHUME... de eerste had trouwens niet misstaan de 14e in Kampen... hoe zit dit AJ en co? [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 08-01-2006 17:19] |
|
|
|
Shit. ze bestaan dus nog. Fuck the world and fuck you |
|
Voor zover ik weet is er nooit sprake van geweest dat Erebus op zou houden met bestaan. |
|
Laat de titel dan ook ff wijzigen ofzo... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik kan dat zelf niet doen geloof ik. |
|
quote: heb je zo'n last van ons? |
|
hey renee kom je weer foto's maken? |
|
Corpsegrind, weet je nog, in Duitsland? Ik zag vandaag die merchstand op de achtergrond pas hehe.. |
|
Ik moet echt de grens eens over met die shirts. Kan je lachen met de vrienden van de douane... Bruce Banner |
|
ja haha die foto heeft herr Kombustar gemaakt haar vriendje vond dat niet zo leuk volgens mij |
|
correct |
|
Veel succes vanavond TMDC en Erbus! |
|
dank |
Index / Concerten |