|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb wel ICQ maar gebruik het nooit. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Daarom MSNen wij ook altijd En ik gok dat we bij lange na niet de enigen zijn hier. |
|
quote: klopt!! |
|
quote: Precies! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Waarom staat dit onder Administration? Oh en ICQ? Nooit gehad. Ooit een poging gedaan tot, maar ik kon er niks mee. Disko Disko Partizani |
|
Ik heb ICQ een hele tijd geleden ook weggegooid. Windows 98 () werd daar nogal traag van. MSN heb ik overigens ook zelden aan staan. |
|
quote:Omdat ik me sterk afvraag wat heden ten dage nog de toegevoegde waarde van deze optie in de gebruikersprofielen is. ICQ nummers uitwisselen mag in Onzin wat mij betreft of dat topic bestond zelfs al meen ik. |
|
Ik gebruik ICQ nog wel. De client niet (ik gebruik Miranda), maar het chat-netwerk wel. Maar die forum-functionaliteit met dat ICQ-icoontje heb ik eigenlijk al nooit gebruikt . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik gebruik nog steeds ICQ, veel stabieler dan msn. |
|
|
|
quote: |
|
ahahaha zolderkamerpimps!!!! sms heerscht! Suck my piss |
|
ICQ? |
|
Ik heb het al een hele tijd niet gebruikt. Jaar of twee denk ik. Weet mijn nummer nog wel |
|
Net weer eens opgestart. Gigantische lijst (Heiden, je staat er ook nog in ) en een persoon online. Zegt alweer genoeg |
|
Ik gebruik het dagelijks. |
|
Laatste keer dat ik er actief gebruik van heb gemaakt was eigenlijk alleen om met wat Amerikaanse lui te lullen. |
|
icq? damn das uit het stenen tijdperk |
|
Je kunt op ICQ nu wel 'Enter' gebruiken om je bericht te verzenden! |
|
copy/paste is de grondlegger uit het genre. Suck my piss |
|
Ik gebruik ICQ nog altijd (en tot mijn grote spijt, MSN ook), maar die icoontjes moeten voor mij zeker niet. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Wat trouwens wel handig is bij ICQ is dat je ook berichten kan sturen als iemand offline is. Dat mis ik wel bij MSN (ja, ok kan via mail, maar toch ) |
|
Ik gebruik ICQ, MSN en Yahoo alle 3 via trillian. Maakt mij dus niet zo heel veel uit, wel een lichte voorkeur voor icq. Wat ik van ICQ (over trillian) wel handig vindt is dat je daar encrypted kan chatten. Alleen wel jammer dat veel van mijn bekenden alleen nog maar msn gebruiken. |
|
quote:Damn, ik had mijn post moeten omdraaien. Het ging mij om de icq-optie op ZM Paul. Dat jij op alle mogelijke manieren bereikbaar bent dat wist ik al lang |
|
ach ik heb er geen last van en de database ook niet. En opzich heb ik nog steeds een zwak voor ICQ en dus moeten meer mensen het weer gaan gebruiken. Waarom microsoft meer invloed geven dan nodig is? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Volgende pagina |