|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed bezig lui! |
|
Ik geloof niet dat iedereen zo'n goeie ervaringen heeft met die tent... [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-01-2006 16:13] |
|
muziek cafe zeker een vette toko, laatst geweest met imperia!! |
|
Kan best zijn dat niet iedereen goede ervaringen heeft met die toko, maar ik bedoelde dus dat metal er vaak wordt geprogrammeerd en dat het een coole locatie is. The Saw Is Family. |
|
heb er nog nooit gespeeld, maar ben met vrienden toe meegeweest. supergezellige tent daar. lijkt een beetje een op stripbar |
|
quote: |
|
hahaha, jazeker... als je binnenkomt het stripbar gedeelte... nog net geen ron jeremy achter de bar (hij speelt zo'n beetje de gemiddelde stripbar houder in diverse films)... en achterin een te gek zaaltje... enig! |
|
ik heb er zelf anderhalf jaar achter de bar gestaan, helaas nooit een stripper gezien... The Saw Is Family. |
|
zelf niet op het idee gekomen? hehehe |
|
quote:hoezo niet? |
|
Tja de tent op zich is niet verkeerd, maar er hangt (/hing) helaas nogal wat gespuis rond dat niet voor de muziek komt maar om herrie te schoppen. En als je dan zoals ik de verkeerde lui tegen het lijf loopt heb je flink pech. Maar ja ik zal er niet te veel over uitwijden, 't lijkt me niet verstandig zoiets aan de grote klok te hangen... Wij zullen er in ieder geval niet meer spelen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 04-01-2006 20:53] |
|
Ik vermoed dat dat met de rodahooligans(waaronder vrienden van mij) te maken heeft. De vechtpartij met iemand van jullie(of vriend van julie) die van MVV is? Ik was er niet maar heb het alleen maar van horen vertellen.Die gasten komen daar niet meer, hebben zich naar een cafe aan de overkant verplaatst. Zijn naar aanleiding van die vechtpartij uit het cafe verwijdert. Zoals gezegd, een aantal van hun zijn vrienden met me, ik heb ook helemaal niets tegen voetbalgeweld, maar dan moet het wel fair blijven. Wat die avond gebeurd is sloeg echter natuurlijk nergens op. Wat ik wil zeggen is, laat je vooral niet weerhouden om daar in de toekomst weer te spelen, je had de pech dat die avond ook voetbal was, dit is niet het vaste muziekcafe-publiek.(ik ga ervan uit dat je dat incident bedoelde want naar mijn weten gebeurt er verder nooit iets) The Saw Is Family. |
|
quote: jawel, maar toen liepen alle klanten weg. The Saw Is Family. |
|
quote: Die MVV-fan die in elkaar geveegd werd was ik dus inderdaad. Maar vandaag is de rechtzaak geweest en ze hebben gelukkig alles toegegeven zonder een lulverhaal op te hangen, dus ik hoop dat je gelijk hebt dat dat een eenmalig incident was. Het rare is trouwens dat er ook een bekende van mij bij die groep was (ik ken meer Roda- dan MVV-fans) en die is zo slim geweest zich te laten ontvallen dat de zanger van die band die daar stond te spelen geen Roda-fan was en dan krijg je zoiets. Tja waar gaat 't over... Maar ja ik zal me er maar niet meer te druk over maken. Als ik terug in Nederland ben kom ik in ieder geval wel eens naar een showtje kijken [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 04-01-2006 20:34] |
|
klopt het dat jij bent begonnen met provoceren? anyway, dat gedoe ging nergens over natuurlijk en dus gewoon komen naar het muziekcafe...bijvoorbeeld volgende week vrijdag als wij er spelen. cheers pascal The Saw Is Family. |
|
Tja ik vertrek dinsdag naar Finland, dus dat zal niet lukken. Nee daar klopt niks van, zelfs die figuren die dat geflikt hebben durven dat niet te beweren (ik heb die gasten in het café niet eens gezien, ze hebben me gewoon staan opwachten). Natuurlijk zullen er mensen zijn die zeggen dat het uitgelokt was om te verbloemen dat 't een heel laffe actie was, maar volgens die gasten zelf hadden was er geen aanleiding voor. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 05-01-2006 18:51] |
|
Leuke boel daar als je na een show in elkaar gebeukt word! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Laf is het zonder meer, en dat heb ik ze ook gezegd. have fun in finland. The Saw Is Family. |
|
quote: komt normaal nooit voor, was een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Lees: voetbalwedstrijd en show op 1 avond, dus harde kern roda EN muziekliefhebbers in 1 kroeg. Ongelukkigere wijze 1 muziekliefhebber die voor aartsrivaal MVV is. Ik denk dat drankgebruik mede deze molestatie heeft veroorzaakt. Daarmee het niet goed pratend. The Saw Is Family. |
|
Haha, daar wil ik wel eens spelen. Heerenveen shirtje aan, en kom maar op met die stakkers. |
|
quote: mwha, heerenveen is toch echt iets te oninteressant om mee te vechten hoor, no offence The Saw Is Family. |
|
Ik heb het stadion in Hoerenveen nog aardig gesloopt in 2002, was je toen ook niet bij die wedstrijd, Pascal? Samen met Eric zeker 20 stoeltjes losgetrapt en het veld opgesmeten. Hoofdingang in Hoerenveen werd toen ook nog even bestormd in verband met de FC Limburg perikelen en de slechte resultaten. Zeker een jaar later nog moeten voorkomen in Heerenveen en een boete gekregen. En twee jaar stadionverbod. Die gastjes daar stellen verder geen ene ruk voor. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Was dat niet die wedstrijd dat er nog met de stewards daar gevochten is? Die anabolegasten? [Dit bericht is gewijzigd door RANCOR op 06-01-2006 15:31] The Saw Is Family. |
|
Uhuh, voetbalgeweld topic maken? spelfout weggehaald... |
|
mwoah, een rancortopic dwaalt altijd vanzelf af. The Saw Is Family. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |