![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Schop. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Een workbench 1.3 diskette dus. En ik schijn 'em niet met een pc te kunnen fixen, alleen een originele of daar een kopie van. Wie o wie? http://commodore-gg.hobby.nl/forum/viewtopic.php?t=1192 http://commodore-gg.hobby.nl/forum/viewtopic.php?p=4465#4465 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Staan die workbench diskettes ook op een normale 3.5" diskette (die je ook in de computer kan lezen)? ![]() |
|
quote: Als het hardware matig het zelfde is zou het via je pc mogelijk moeten zijn, alleen gewoon kopieëren via windows gaat dan waarschijnlijk niet lukken. Een sector kopie (dat is een exact beeld van de diskette overzetten) moet het dan wel doen. ![]() |
|
Ja, dat zou kunen. Iemand had het op dat forum over xcopy. Dat brengt mij vagelijk terug naar 1995 en m'n eerste pc. Ik zal vanavond eens even op zoek gaan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Xcopy doet dat ook niet, rawwrite kan dat soort beelden naar diskettes schrijven. Moet je alleen iemand weten met zo'n diskette of al zo'n beeld hebben. ![]() |
|
Ja, ik heb zo'n bestand wel ergens zien staan, paar dagen geleden. Bedankt voor de info! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: mijn originele workbench flops heb ik nog. Maar duie zijn bijna allemaal kapot. Ik ga ff checken in de bakken hier. Voor copy-eer-'n gebruik ik gewoon xcopy. Meestal ff een 2e maken zodat ze niet stuk gaan.(software, aantal games laatst zo gebackupped.) Ik gebruik workbench amper trouwens!Meeste dingen booten gewoon mooi. En ik ben zelf ook nog aan het uitvogelen hoe ik floppy images van een gedownloade torrent van pc naar amiga krijg. Waarschijnlijk nulmoden kabel gezever. Suck my piss ![]() |
|
Ja, met zo'nh kabel moet dat, ja, had ik ergens gelezen. Maarrrrrrrr. Iemand zei ook dat ik die workbench dingen helemaal niet nodig heb om spellen te spelen. Nou vraag ik je, wat moet ik dan doen om zo'n floppy (die grote ouwe dingen dus) te laten werken op m'n amiga??? Daar heeft eigenlijk niemand écht een antwoord op. Het zou toch moeten kunnen. Skullf, heb jij je spellen dan op normale diskettes staan? Die leest m'n amiga wel, dus. Maar als ik een grote ouwe floppy in m'n externe diskdrive doe, dan gebeurt er helemaal niets niks. Hoehoehoe? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
AH! volgens mij is het 5 1/4 VS 3½ = Niet bootable vs wel bootable. Ik denk dat je een 3½ nodig hebt met iets er op(dos of reclame of WB ), zodat je van uit cli* (shell) met commando's of gewoon vanuit WB via een 3½ de 5 1/4 benaderen. EDIT; En ik heb alleen (gewone)de 3½, maar niet HD. Nog ouwer. En ze booten zichzelf. edit2;denkt ff verder na. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-04-2007 18:55] Suck my piss ![]() |
|
Niet HD? Hard disk? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
via wiki; Acronyms: DD = Double Density; QD = Quad Density; HD = High Density ED = Extended Density; LS = Laser Servo; HiFD = High capacity Floppy Disk SS = Single Sided; DS = Double Sided ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-04-2007 19:17] Suck my piss ![]() |
|
O, datte... ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ben je al wat opgeschoten? Suck my piss ![]() |
|
Nee, maar dat heb ik vaak met dingen. Als het lukt leg ik het een tijdje naast me neer, want dan heb ik er even geen zin meer in. Maar nu krijg ik weer zin. Ik zal vanaaf die gasten op dat commodore forum maar weer eens lastig vallen, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
ah ok, ik herken het wel een beetje. Je hebt denk ik een bootable flappy nodig en dan kun je los. Seccuust igg ![]() ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: http://www.hobby.nl/~commodore-gg/ hier moet je wijzen signature ![]() |
|
Ja, daar spam ik al een tijdje: http://commodore-gg.hobby.nl/forum/viewtopic.php?p=4465#4465 En idd, ik denk dat ik zo'n flop nodig heb. Maar die heb jij niet, skullfuck? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ik heb nog ff gekeken voor workbench maar die zijn allemaal kaput. Ik kan wel een copy van een dos disk of game naar je toe sturen. \\dan moet ik wel ff de boel weer aansluiten hier. Komt goed! Suck my piss ![]() |
|
Sgoe! Ik hou dit topic warm! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
kun je ff mailtje laten vallen op het adres in m'n profiel? Suck my piss ![]() |
|
Gaarne. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Aangekomen? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
zo! ![]() Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |