![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog geen Amstrad CPC en/of Sinclair Spectrum? ![]() |
|
quote: Hoe vet! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Volgens mij staat bij mijn ouders op zolder nog wat Amiga spul. Ik meende iets op te vangen over dat dat binnenkort maar eens richting kringloopwinkel moet. Mochten er liefhebbers voor zijn wil ik wel eens voorzichtig informeren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik ben altijd geïnteresseerd in dat soort spul! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Videopac ftw! Net aangeschaft: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: pluz wan. vet sjurt ook. Suck my piss ![]() |
|
En, XXL? Ff update, heb weer wat erbij vandaag. ![]() ![]() vlnr philips videopac G7000 met daarbovenop koffer met cartridges, atari 800XE, atari 7800, sega megadrive II, nintendo 64, 2X playstation 1 oud model, MSX. ![]() In het midden: atari 2600 "woody", atari 2600 "darth vader", atari cass.recorder voor homecomputer, 2X supernintendo, atari 2600 nieuw model, amiga 500. ![]() In het midden: 2X NES, atari 800XE, commodore 64 nieuw model, mattel intellivision, atari 2600 nieuw model. ![]() Vanaf de mattel naar rechts: atari 600XL, commodore 64 oud model, atari 800 ( ![]() ![]() controllers en voedingen, atari 2600 cartridges. ![]() Vandaag vers binnen, nog een philips videopac en een commodore 128 met spullen. ![]() Zou ik bijna vergeten, mijn geliefde amiga 500 1mb intern met software. ![]() Een trotse Wansmaak met vers verworven shirt. ![]() Voor de duidelijkheid, de gelijknamige videopac cartridge die ook op het shirt staat. Ome Wansmaak is een beetje een nerd? Jazeker! ![]() edit: Geboden op een atari jaguar! ![]() edit2: Damn, nu al overboden... Anyway, 11 november! http://www.atari-shop.nl/euroconbeurs.htm [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 15-07-2007 20:41] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Happelaar ![]() ![]() ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
quote: Staat iig een Amiga 2000 systeem. Of de overige hardware (toetsenbord, monitor, muis) er bij zit moet ik nog ff kijken. Er staat echt teveel rommel bij die ouwe op zolder. Edit: Volgens mij de 2e van links ook nog zien staan. Of iets wat er op lijkt. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-07-2007 10:01] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik zeg opruimen! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
En Wim? Had je nog wat aan m'n oude meuk? Ik ga die bandjes voor de c64 ook nog wel een keer vinden... Herman van de bakker ![]() |
|
Ik ben net overgestapt naar een xbox360. Toen ik de beelden zag van assassins creed, mass effect...wist ik genoeg. ![]() ![]() |
|
Ergens moet mijn oude MSX2 nog staan, inclusief alle oude dd floppy's. Jammer dat ik zoveel van dat spul heb weg gedaan over de tijd. Naja, tegenwoordig emuleer ik mijn verleden gewoon op de PC ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Die c128 geeft alleen nog verrot beeld! ![]() ![]() Die floppys willen ook niet erg meer, behalve de officiele zoals testdrive. Ik moet er nog even goed voor gaan zitten, dat wel. En ja, tuurlijk emuleer ik me ook de ziekte, maar met het daadwerkelijke apparaat zelf die spellen spelen is toch net ff wat gaver, lekker zo'n arcadestick in je handen. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ga dat allemaal es netjes neerzetten man! dit is zonde! ![]() |
|
Moet ik even een nieuw huis kopen. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
't mag ook allemaal naar mij hoor..... ![]() |
|
Huhu, dat zal best, ja. ![]() Maar het staat in principe prima zo, ik zorg wel dat er geen toetsen van een toestenbord kontinu ingedrukt is ofzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Joepla, 4,99! ![]() Coleco gemini, een atari 2600 cloon. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Joepla, 30 euro, maar dan de goldstar versie. Van Julia overgekocht. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 01-08-2007 21:37] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Wat móet je ermee. ![]() ![]() |
|
Sommige gebruiken, vooral de c64 en de amiga en de handhelds, de anderen koesteren. ![]() Dit is allemaal spul wat ik in het verleden lange niet allemaal kon hebben/kopen. En nu kan dat wel. Ik heb btw niet alleen maar ouwe zooi, ik tiep dit op een quadcore 2.4 ghz. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Hehe, gewoon jeugdtrauma's dus. ![]() |
|
Neenee, ik was best wel al heel jong bezig met dit soort spul en heb diverse apparaten ook echt in hun "tijd" gehad! M'n eerste handheld had ik in 1981, simpel dingetje maar o zo gaaf. Pong apparaat ervoor al, in '81 ook de philips videopac, toen de atari 2600 en toen de commodore 128. Let wel, allemaal begin jaren '80. Maar er kwam op een gegeven moment zoveel van dat spul uit. Day kostte een boel geld. Let wel, de commodore 128 was +/- 1000 gulden of zoiets, met ouders en 3 broers gekocht. Het is geen trauma, maar nostalgie en niet zo'n beetje ook. Eigenlijk was ik gewoon in 1981 al een nerd. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |