![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb een van die twee op zo'n <zoveel>-in-1 diskette op mijn NES, leuk spelletje, beetje een top down versie van Galaxian. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-07-2010 21:31] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
als alles goed is heb ik volgende week een c64. YAY IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
muziek mee maken? ![]() |
|
Waarschijnlijk! ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
HARD! ![]() |
|
Ik moet eigenlijk een nieuwe tafel hebben om all mijn zooi op kwijt te kunnen. Een Amiga naar een kanaal en de 64 naar een andere De output van het mengpaneel naar een distortion en die naar een windows laptop. Keuzes. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 17-09-2010 16:37] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
ssssssssshhhhhhhhhhit http://www.firestarter-music.de/prophetcart/ http://www.8bitventures.com/mssiah/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik ben nu druk aan het zoeken hoe ik gedownloade files via windows naar het ram vd amiga krijg. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 21-09-2010 10:19] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Jazeker, ik heb deze: ![]() Die met die zachte tiptoetsen ben ik nog niet voor weinig tegen gekomen. Laat ff weten of dat met die amiga gelukt is, zwaar benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-09-2010 17:45] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Een studiegenoot van mij is met een best leuk project bezig: SNES zo modden dat hij gedownloade roms op de SNES zelf kan spelen. ![]() |
|
quote: Vette shit man. Ik ben niet zo fanatiek als jou maar ik heb wel een verlanglijstje ![]() Ik heb het een aantal jaren geprobeerd en, kwan tot het sturen van de image uit windows naar de ram van de amiga. Ik kreeg alleen problemen toen ik het van de amiga ram naar floppy wilde zetten. Ik heb inmiddels een 2e amiga dus dat moet goed komen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
best wel veel ik dit en ik dat in een post ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Even normaal doen tegen Black Jew. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Maar heb je dan de amiga op je pc aan gesloten of hoe moet ik dat zien? Hier ook maar even, als er iemand een controller weet voor een sega saturn, dan hou ik me graag aanbevolen. Ik, ja. IK ik ik! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ja klopt. Met een nulmodem kabel. Hier een goed pakket: http://www.amigaforever.com/ae/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Dat dat bestaat. Vet! Ga ik me een keer in verdiepen, thanks! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Godver, zo maken ze het wel heel makkelijk! En werkt dus ook voor atari 16 bit computers, daar heb ik er ook een heel stel van. Alleen de prijs, 65 pond is niet heel weinig. Als ik het dus goed begrijp download je bijv. hier een game: http://www.razor1911.com/demo/index.php?menu=products&platform=amiga En die zet je om met behulp van je pc en dan pletter je het spel op die drive simulator? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 06-01-2011 21:16] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
een woord. JA ![]() ![]() ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ook misschien wel leuk/handig: quote: http://www.linux-m68k.org/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Mede dankzij scheap staat die floppy emulator in de bestelling! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |