![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gave site, zeg! Maar dan klikkerdeklik. Vette foto's, Markam. ![]() |
|
mooi groen he? ![]() @Markam; Dreamcast is mooi ding, jammer dat t niet groter is geworden. Had ik maar meer ruimte@foto's ![]() Suck my piss ![]() |
|
In de nieuwste aflevering van Pure Pwnage komt een partij vette shit voorbij, feest der herkenning. ![]() |
|
hmm zie net dat mijn post van gister dus wel geplaatst is ![]() Spectravideo SV-838 (X'Press 16) PC / MSX2 Hybrid ![]() lijkt mij wel wat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 13-03-2006 1:12] ![]() |
|
quote: de betere tips ![]() Suck my piss ![]() |
|
Het is waarschijnlijk algemeen bekend, maar werken Genesis cartridges op de Europese Megadrive? ![]() |
|
nope ![]() |
|
Oke, daar was ik al bang voor, dankjewel. ![]() ![]() |
|
snes en nes zijn nog regio vrij te maken door een connector pinnetje door te klieven, maar bij de md/genesis kan dat helaas niet ![]() |
|
krijg dit weekend een doos vol met oude computer zooi van een kennis. zit ook een C64 bij en een msx + meer.. word weer eens een lekker oldschool weekend dit ![]() ![]() ![]() |
|
een msx, die wil ik ook nog! ![]() |
|
Ik heb er 1 liggen, maar zonder ook maar iets erbij, dus echt in aktie heb ik het apparaat niet gezien. Het wordt tijd voor een nieuwe rommelmarkt, degene die ik ken hebben niets leuks meer. ![]() |
|
tjsa dat niet echt handig Ik ben op koninginnedag ook in alle vroegte met een zak geld te vinden! ![]() |
|
quote: Tsja, van de vuilstortplaats, dus ik kon weinig eisen stellen. ![]() ![]() |
|
gheghe, je doet je naam eer aan. kon laatst ook een atari kopen, toch maar niet gedaan omdat er geen bekabeling bij zat en ik em dus niet kon testen, ze wilden er nog een tientje voor hebben ook. ![]() |
|
quote: Ah, zonde! Dat had ik eigenlijk ook wel kunnen weten vanwege deze aanbieding: ![]() quote: ![]() |
|
quote: heb er straks dus 4 ![]() ![]() |
|
quote: FOTO! Suck my piss ![]() |
|
zal aankomende week even een digicamera lenen, word idd wel eens tijd voor wat pics. kan ik direct mijn gitaar zooi ook even digitaal vastleggen ![]() ![]() |
|
Heb nog een sinclair zx spectrum 48K met beide interfaces een minidrive originele arcade joystick en nog iets van 140 spellen die ik maar eens over moet gaan zetten naar mijn pc in realtime zodat ik ze vanaf mijn cd speler kan laden. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Daar heb je toch emulators voor, veel makkelijker. ![]() |
|
quote: nostalgie. toen je nog rustig een kop koffie kon halen als je een spelltetje ging laden. En dat zonder windows en internet. En als je perongeluk een datatape in je casettedeck stopte dan sprongen de lenzen op mijn ogen. aah zucht. ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Hahahaha, jaja, ik weet precies wat je bedoeld. Voor het gemak gebruik ik diverze emulators, maar binnen niet al te lange tijd heb ik in deze kamer naast 2 werkende pc's ook een gedeelte apart met een grote tv en dan zet ik alle zooi, c64 en atari 800xe en consoles, speelbaar erbij en dan maar oldschoolen. ![]() ![]() |
|
quote: hhmm ik ben binnenkort jarig ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |