|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op vrijdag 17 februari staan X-Tinxion en Indulgence in de Popcentrale te Dordrecht. Entree: 3 euro Aanvang: 22.00 uur X-Tinxion bestaat uit 5 leden die allemaal opgroeide luisterend naar bay area-style uit de jaren 80.Het resultaat is wreede, snelle en agressieve thrash-metal die niet vies is van een vleugje melodisch. Hun nummers eisen dat je headbangt totdat je hoofd eraf valt en oude herinneringen terug brengt van old school bandjes-ruil-dagen en ontdekken hoe echte klinkt. Het geluid dat de jaren 80 verantwoorde! www.popcentrale.nl |
|
present!! |
|
En die andere band ??? Wat voor herrie is dat ??? Fuck the world and fuck you |
|
Euhhh, dat weet ik eigenlijk niet. Er stond ook geen info op de Popcentrale-site. |
|
Interessant *staat genoteerd* |
|
En 4 februari zullen de heren van X-Tinxion in Staddijk staan |
|
quote: Zag dat er nog een band bijkomt in Staddijk? *hintmodus* Cypher? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: idd, zou gaaffff zijn!!! |
|
quote: Misschien moet je dan wat vaker op de band-site kijken... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: hehe, of je mailt wat vaker info over de optredens door heee (gage, tijden, backline etc.) |
|
quote: Of je laat niet alles van 1 persoon afhangen... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Overigens uit het andere topic over 3 voor 12: quote: Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: lol, *denkt aan Peter* tja... |
|
quote:Haal dat voorbehoud maar weg inmiddels O ja, Sander gaat ook nog even van mij horen. |
|
quote: Op het gebied van e-mail enzo... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Gratis entree? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: hahahaha |
|
quote:Ja |
|
O ja, maak van de link even dynamo666.nl als je zo goed zou willen zijn |
|
quote: U vraagt, wij draaien! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ik mag ook mee van Conrad !!!! THNX Kerel!!! |