|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
+1 Je moeder. |
|
+2 |
|
willie! tijd om te gaan of niet? Je moeder. |
|
Eerst koffie opdrinken! Ben dr rond half 10 wqel! |
|
ik ook zoiets denk ik tot streks! Je moeder. |
|
gvd net te laat terug in Zwolle Was't cool? |
|
yeah, charly adler was tering strak en beukte goed en my great devastator deed het ook lekker. fijn concertje Je moeder. |
|
was idd gezellig, zonde dat ik mezelf niet hoorde op het podium, zodat ik dus weer ging forceren... ach. wtf.. het was te gek |
|
Mm, als ik dit eerder geweten had was ik wel even gekomen. |
|
alleen de vaste popfront garde was er niet, iets anders te doen ofzo? Je moeder. |
|
Ik had geen zin, Frnk was te laat, 7th en AngelofDeath zaten in Vriezenveen met See My Solution en de rest.. sja.. nog bijkomen van Bolt Thrower? Vanaamd Hoogeveen, ga je mee Jaap.. The Wounded |
|
nope, had al met linda afgesproken. hoorde het vannacht pas van nico net voor we naar huis gingen. en zondag the wounded zit ik nog over te twijfelen. maar met het oog op school en afkicken van de vakantie misschien beter van niet hehe Je moeder. |
|
Tssssk, mietje! |
|
mwa, neuh ben nog geen avond alleen thuis geweest deze vakantie hehe argh douchen en ontbijten Je moeder. |
|
Maarre the wounded zondag? In Tilburg of waar bedoel je? |
|
uhm weet niet meer, volgens mij ook ergens vrij in de buurt o kut, even gezocht, was dus vanavond idd hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-01-2006 17:03] Je moeder. |
|
wie van jullie kan me helpen aan t e-mail adres van de metal programmeur daar? hehe |
|
quote: Nou dat is heel simpel, ga naar http://www.zwols-popfront.nl/ en kijk onder contact en zie metal programmeur staan.. tadaaa |
|
thnx, gelijk even mailen. |
|
quote:Ja werken iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: allemaal? Je moeder. |
|
quote:Al mijn persoonlijkheden wel ja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |