|
Auteur: |
|
|
vrijdag 13 januari: Dreadlock Pussy + Mindscan + Mindfold @ Nighttown Schade: 8 pleuro. www.dreadlockpussy.com www.scanyourmind.com www.mindfold.nl Voor ons een speciale show, als je wilt weten waarom moet je komen kijken |
|
vette shit, mindfold... coole gaste |
|
quote:speelt de bassist van Stabwoundz nu bij Mndfold? |
|
*schop* Zijn er nog Z-emmers die het feest compleet komen maken op vrijdag de 13de in Nighttown? Don't blush when I rip you open |
|
Not me, sorry Heb overigens wel een cdtje vol hardcore voor je hier liggen |
|
quote:oe... Jenje toch..ik dacht al, waar blijft dat ceedeetje Jammer dat je er niet bij bent, maar gezien de afstand is dat wel logisch Don't blush when I rip you open |
|
Tja , ach, ik denkj, ik zeg het maar, anders blijven jullie zo vol verwachting naar die ingang staren he ... |
|
quote:Ik zal je zeker missen! Er komt vast wel weer een doom-feest waar ik door Snaack naar toe gesleept word en dan drinken we weer vele bieren. Don't blush when I rip you open |
|
quote:I was born to spread boredom |
|
quote:Whahahaha....Doom is naar mijn mening echt te saai voor woorden, hoewel ik doomy stukjes in snelle metal heel vet vind.. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Pff bij snel moet je opletten en shit ... |
|
quote:Ja Jenje en....'dansen' , pitten en snel headbangen! Actie! Don't blush when I rip you open |
|
doomy stukjes zijn gaaf ja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Hmmm... een hele Doomy lijkt me beter in jouw geval Don't blush when I rip you open |
|
Mindscan heeft er zin in!!! Don't blush when I rip you open |
|
Vanavond dus!!! |
|
Mindfold, heb met ze gesproken op Pinkpop. Aardige kerels |
|
25-02-06 de Bastille-Schoonhoven "Sehnsucht" |
|
quote: wat de fuck doet dat hier nou weer dan???!!! Bruce Banner |
|
Dat die megakickuhband Mindscan nog meer leuke optredens met leuke bands heeft? "Sehnsucht" |
Index / Concerten |