|
Auteur: |
|
|
Zeg, vraag jij die lelijke drummer van jullie eens of hij mij terugbelt |
|
quote: Is t gelukt met Opa Peet? |
|
hhehehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Heb je nog iets gehoord van t Nijmegen gebeuren? |
|
quote: Cool Goede zaak dat 3voor12 op steeds meer plaatsen actief wordt, hehe Ik moet zelf optreden, anders was ik wel komen kijken. Veel plezier!! |
|
quote: Nee niets gehoord, jij ? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Hij heeft idd gebeld maar we zijn er nog niet helemaal uit. Jullie schuld |
|
quote: Stefan heeft dat geregeld, heb je zn telnr? |
|
Nee geloof het niet, had gisteren ome Petorrr nog wel aan de phone ivm, Judge M maar van Nijmegen wist hij idd ook de details niet [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 06-01-2006 15:30] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
4 Februari in JC Staddijk Nijmegen, maar met wie is verder onbekend. Onder voorbehoud 11 februari in Dynamo Eindhoven met Cypher!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
aanwezig de 13e |
|
quote:Helemaal rond inmiddels. Het is in de kelder trouwens. |
|
quote: hahaha, tussen de wijnflessen en de spinnen!! |
|
quote: Dinsdag krijgen jullie alle info |
|
Shit jammer guys. Moet werken vrijdag, anders was ik wel gekomen. |
|
quote: Heeee esterrrrrrrr, ook al hier!!! |
|
quote: Hoi Esther! Werken vrijdag? We spelen pas rond een uur of 10 / half 11 hoor, of werk je in de kroeg? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
*kick* |
|
quote: |
|
quote: heej stefan! nee werk in fabriek. en dat is altijd tot half 11. maar de volgende keer beter toch? |
|
*SCHOP* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
*up* Vanavond dus!! |
|
hoe laat moeten jullie optreden? denk dat ik wel ff langskom |
|
Dat was een leuk avondje. X-tinxion Jammer genoeg maar paar nummers gezien want we waren laat binnen. Daarna nog ff Headhaunter, niet echt mijn ding. En daarna weggegaan naar den kroeg |
Index / Concerten |