IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Shit And Shine Vorige pagina
Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 18-05-2010 2:23 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Ja, graag!

Verpletterend is wel het goeie woord. Het hele optreden was één waas/roes, toen het afgelopen was was het als een bruut ontwaken uit een andere werkelijkheid.
Ik wil ze nog eens zien!
edit: Er was ook een kerel in een konijnenpak die over de grond aan het rollen was, denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 18-05-2010 2:29]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-05-2010 2:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik wil dit ook wel eens zien. Ladybird vind ik het minst interessant eigenlijk. Dank je voor de tip Bleh?!
<-klik


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 18-05-2010 2:38 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Dank.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-09-2010 10:01 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ladybird vind ik een te gek nummer, over de rest heb ik gemengde gevoelens. Ben nu halverwege 229 2299 Girls Against Shit, daar staan een paar echt puike nummers op maar ik word er wel ontzettend zenuwachtig van. Live lijkt me dit wel fantastisch.


You have time. You are doing fine.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 10:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

leren kjennen dankzij Bleh?


leuke trance


signature


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 28-09-2014 1:12 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-09-2014 15:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 2:32 schreef bokaj het volgende:
Ik wil dit ook wel eens zien. Ladybird vind ik het minst interessant eigenlijk. Dank je voor de tip Bleh?!
<-klik


Wat stiekem van Bokkie zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen